Sorteren

3-sterren bed and breakfast Chili (Chile)

Reviews over accommodaties in Chili (Chile)

prima locatie

francois
    1-2-2009

lilli en tadeo worden na al die jaren wat routineus maar zeker een prima plek om te verblijven iets te duur mar vergeleken met de hotel prijzen en het hoge prijspeil op paaseiland oke

kamer oud maar netjes/schoon

ontbijt mager

service eerlijk

uitzicht prima

locatie ideaal echt goede locatie

rustig en toch dicht bij alle voorzieningen.

een zeer goede plek om in rapa nui te verblijven

Tadeo & Lily is de ideale plek om op Paaseiland te Tadeo

kees de groot
    11-8-2007

Tadeo & Lily is de ideale plek om op Paaseiland te verblijven. Tadeo is een afstammeling van de oorspronkelijke Paaseilanders. Lily, zijn Franse vrouw, is al 20 jaar actief op het eiland en heeft ontzettend veel historische en archeologische kennis. Schone en ruime kamers, prima ontbijtje. En prachtig uitzicht op de branding waar Surfers dag en nacht proberen staande te blijven.

Echt een prima adres als je naar Paaseiland gaat