Reviews over accommodaties in Chili (Chile)

midden in de natuur, klein paradijs

Vincent,
    4-1-2013

Zeer goede accomodatie met uitstekende service en zeer vriendelijke eigenaars die met alles helpen. Prachtige trekkings mogelijk, rafting, etc

Schitterende locatie en prachtig koloniale kamers

M,
    22-11-2012

In midden van de stad, alles op loopafstand, Nederlandse eigenaar die het echt prima voor elkaar heeft. Heerlijke bedden, prima badkamers en echt grote kamers, maar nog geluidsarm ook. Wij hebben er veel te kort geslapen na een lange reis van 32 dagen, maar raden deze Casa aan iedereen aan!

echt fantastisch!

tania,
    7-2-2011

heel gezellig, ontzettend vriendelijk personeel en heel fijne omgeving

Zeer vriendelijke eigenares

Jan v.d. Berk,
    28-1-2011

Zeer vriendelijke eigenares. Doet alles voor je! Accomodatie is redelijk en schoon, al schrik je bij aankomst wel even.

Zeer mooie en confortabele B&B

Josje,
    18-5-2010

In April 2010 was ik met collega`s in Chili voor een congres en verbleef in Bed & Breakfast Casa Bonita in Santiago.

Het huis is smaakvol ingericht en de kamers zijn comfortabel en zijn voorzien van heerlijke bedden. De B&B is op 1 minuut loopafstand van de metro en is gevestigd in het centrum.

De Nederlandse eigenaar Dennis is zeer behulpzaam en serveert s`ochtends een overheerlijk ontbijt.

Ik kan deze B&B aan iedereen aanraden die een bezoek brengt aan Santiago.