Reviews over Chiang Rai

Geweldig !!

Wilma Pulles,
    13-11-2018

Wat hebben we wederom genoten van deze prachtige Homestay. Super vriendelijke ontvangst door Toony en Phaet

We verbleven er 9 dagen en genoten elke dag opnieuw van een lekker vers bereid ontbijtje.

De kamer...zwembad...tuin, alles is keurig onderhouden en schoon. Wat een verademing in de hectiek van Thailand.

3 X per dag kun je naar het centrum gebracht worden voor de prijs van 30 bth...wat een service.

Het aller aller mooiste vonden we het feit dat Toony 2 e-bike's had met daarop een GPS systeem met een hele mooie route langs de highlights van Chiang Rai en door prachtige dorpjes en de natuur. Wat hebben we genoten.

Kortom een aanrader voor de mensen die eens iets anders willen en van rust houden.

Volgend jaar zijn we er weer Toony en Phaet.

Geweldig !!

Wilma Pulles,
    4-11-2018

Dit jaar voor de 3e keer voor 9 dagen in de Homestay Chiang Rai gelogeerd. We hadden na de 2e keer al zoiets van " dit is werkelijk een paradijsje waar niets meer aan verbeterd hoeft/ kan worden . We opperden vorig jaar aan de eigenaar Toony dat het misschien wel fijn zou zijn om eens op een e-bike te kunnen gaan fietsen in het rustige noorden van Thailand. En wat schetst onze verbazing ...hij had er 2 gekocht inclusief een super GPS systeem met prachtige routes erop. Wat een luxe, en wat hebben we genoten.

Nog altijd prachtige schone kamers, een heerlijk vers bereid ontbijt door zijn vrouw Phaet. Het avondeten is echt een must. Alles vers en met veel liefde bereid. Het zwembad is heerlijk. Kortom....tot volgend jaar.

zeer zeker fanntastisch

R.Antes,
    12-7-2018

hele vriendelijke brabander die samen met zijn vrouw en kinderen een hostel beheren

lekker gegeten en genoten van het zwembad

ligt iets buiten de stad maar ze bieden je bijna gratis 3 keer per dag de rit van hostel naar centrum van de stad aan

Weer fantastisch !!

wilma pulles,
    3-12-2017

Dit jaar weer een week verbleven in deze geweldige Homestay. Voor ons is deze plek een oase van rust in een geweldig stukje Thailand.

Weer hebben we enorm genoten van de gastvrijheid van Toony en Paeth. De keuze uit diverse ontbijten, die vers en smaakvol bereidt zijn, is super. Evenals de mogelijkheid om 's avonds te genieten van een heerlijke warme maaltijd. De kamers zijn luxe en schoon. Heb je een vraag, stel hem, en je krijgt antwoord op een enthousiaste manier met vooral de nodige know how. De omgeving leent zich prima voor het maken van mooie trips....ook fietstochten die door Toony persoonlijk zijn uitgezet, zijn super goed. Ook is er 2x per dag een gratis transfer naar het centrum.

Fantastische dagen!

Ivo Bergmans,
    18-10-2017

In de bus onderweg naar Chiang Mai...

De aflopen dagen bij Toony, Phaet en Cindy verbleven in een schitterende familie kamer. We voelden onszelf echt thuis!

Met de scooters hebben we 3 dagen de omgeving verkent. Bij het ontbijt werd de route samen met Toony even doorgenomen, om vervolgens op een relaxt tempo rond te toeren in deze prachtige omgeving.

De andere 2 dagen rustig aan het zwembad gelegen en af en toe een Nederlands babbeltje, om er achter te komen dat het hier in Thailand zo slecht nog niet is ;-)

Dank jullie wel voor een TOP verblijf!