We hebben een aantal aanbieders voor Centre voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Centre voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Centre

Beste gastheerschap ooit beleefd!

marieke_de_klerk,
    3-2-2018

De grote kamers (eigenlijk meer een appartement, zonder keuken) zijn prachtig gerenoveerd en hebben comfort op hoog niveau. Ook de prachtige badkamer is zeer comfortabel en voorzien van alle gemakken. De B&B is gelegen in een hele grote, schitterende tuin met veel bloemen en bomen voor schaduw. Er zijn dan ook veel zitplaatsen in zowel zon- als schaduw. Anche is een heel klein dorpje, waar weinig te beleven valt maar Chinon en de grote Loire kastelen zijn vlakbij. De ontbijten zijn zeer uitgebreid en heel afwisselend. Drie keer per week is er mogelijkheid van table d’hote (maaltijd met de andere gasten en de gastheer). Dit is echt een aanrader, de eigenaar bereidt de maaltijden zelf met producten uit eigen tuin. Maar de verrassing voorafgaand aan de maaltijd is echt een belevenis en zelden vertoond! De gastvrijheid en persoonlijke touche van de eigenaar maken deze vakantie onvergetelijk!

Gereisd met partner in juli 2017

In je leven minstens 1X naar Beau Soleil!!

J.E.,
    26-8-2017

Alles is hier méér dan GOED, zowel de gastheren, het château (inrichting is overweldigend GOED!!!) en omgeving.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

B&B in een prachtig gerenoveerde pastorie

B&B in prachtig gerenoveerde pastorie,
    19-7-2017

Deze B&B is een oase van rust zowel door de inrichting als de bejegening door de eigenaresse. Zij is de perfecte gastvrouw en creeert voor haar gasten een huiselijke sfeer. Het ontbijt is elke dag anders maar wel zeer uitgebreid. De kamers zijn koel maar een ventilator is eventueel direct beschikbaar. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische tussenstop met een warm welkom

Fam. Visser,
    14-6-2017

Alles was perfect; de tuin, het bed, het ontbijt en niet te vergeten te gastheren zelf. Geen moeite is teveel. Zelfs werd aangeboden om het restaurant in het dorpje te reserveren.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige bed and breakfast

Lidwien astiaansen,
    12-6-2017

Le petitNancay is enorm gastvrij, heerlijk ontbijt met streekproducten en er heerst een rustige gezellige sfeer. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)