Caylus (Tarn et Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Caylus (Tarn et Garonne) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Caylus (Tarn et Garonne)

Voor ons op en top vakantie !

Benoit & Nathalie Allegaert,
    15-7-2018

Aangename en gastvrije ontvangst ! Inclusief tips voor uitstapjes in de regio, Ruime gite, mogelijkheid tot dagelijks (zeer) lekker (vers en gezond !) eten, veel mogelijkheden voor diverse uitstappen (toeristische markt in St-Antonin, afvaart van de Aveyron met de kano, wandelingen in de natuur, middeleeuwse dorpjes (Caylus, Cordes-sur-Ciel), kastelen (Najac en Bruniquel) en iets grotere steden zoals Albi, Montauban, ...) Zwembad niet supergroot maar zeer verfrissend Nederlandstalige strips waren een pluspunt voor ons !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke streek&klimaat en gunstig gelegen !

Jo Mullenders,
    21-10-2017

Heerlijk relaxed en culinair genieten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gezellig met andere gasten getafeld .

Ex derriere voisine,
    17-9-2017

Heel goed gezorgd door gastheer en gastvrouw. Nadeel niet voor kinderen

Gereisd met partner in juli 2016

Zalige vakantie gehad!

fam. Vandewalle,
    15-9-2017

We hebben enorm genoten van ons weekje in de lodge tent. Alle ingrediënten waren aanwezig voor een zalige vakantie. We logeerden in de lodge tent. Aan alle details is gedacht bij het inrichten van de tent. Super! Er is veel privacy aan de tent, maar er zijn toch voldoende andere kinderen voor de kids om zich mee te amuseren. De omgeving is zeker de moeite waard. Rustige streek met voldoende mooie stadjes, rivier om te zwemmen, touwenparcours, wandelingen...

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrije ontvangst in een mooie omgeving

Ed & Josine,
    10-9-2017

Gastvrije ontvangst door zowel gastheer en gastvrouw. Mooie nette en vooral schone kamer en badkamer. Het ontbijt en zeer zeker het dinner zijn uitgebreid en smaakvol. Jef en Anneke zijn toppers in de complete verzorging van dit alles en staan altijd klaar bij vragen. Ze geven uitgebreide informatie over wat te doen is in de omgeving.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)