bed-and-breakfasts in Catania

Reviews over Catania

• 5Miranda26-07-2019

Mooie omgeving oa de Etna bezocht !

Als je hier heen gaat moet je wel een auto huren, de afstanden zijn behoorlijk groot.

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 1Zorg voor natuur

juli 2019

• 7Ellen30-07-2018

Redelijk

Wij verbleven in de stad Catania. Een leuke stad met veel oude gebouwen. Wel vind ik het een hele chaotische stad met veel afval op straat. Daarnaast vind ik de mensen ook niet zo vriendelijk en ik heb meerdere keren gehad dat ik eten bestelde bij een restaurant en dat ik iets heel anders kreeg. Als ik ze hier op wees, snapten ze er niks van. Verder is Sicilië wel een mooi eiland!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Marijke11-01-2018

Warm en rommelig

Je kunt hier lekker over de boulevard fietsen. Het strand was niet heel bijzonder. Goed winkelcentrum. Erg vriendelijke mensen.

• 6Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Kenneth en Viktor25-05-2017

Het echte leven

Catania ontdekt in Maart 2017. Een actie van winkelketen en wij besloten mee te doen. Gevlogen vanaf Eindhoven en de aankomst was warm. Van de buschauffeur tot de late ontvangst in ons gehuurde appartement. Iedereen was warm en wenste ons welkom in Catania. De volgende dag de straat op en tourburo's bezocht en geen opdringerige verkooppraatjes. Op ons gemak uitgekomen in Etna. Door alle warme ontmoetingen en de spontane jas uitleen van de plaatselijke VVV meegegaan en een en al liefde en menselijkheid. Wij hadden ook geen mobiel hij ons en het viel op dat de mensen in de bus ook niet met hun mobiel verstrengeld waren. Wij waren een weekje en ook Palermo aangedaan en 2 nachten doorgebracht. Ook in Palermo hele warme mensen ontmoet. Wij voelden ons thuis. Pasta Norma is mijn nieuwste ontdekking. Het Oosten van Sicilie nog te ontdekken en September gaan wij voor 9 dagen. Ons nieuwe thuis ontdekt en 'n dat is Sicilie.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2017

• 8esther12-12-2016

interessante stad om te zijn

interessante gezellige stad om te zijn. Veel mooie kerken, paleizen, historische gebouwen, mooi park, grote winkelstraat met moderne winkels, leuke kleine straatjes met marktjes en restaurantjes. En dat alles lopend te doen. Helaas is de haven een echte industriële haven, dus niet met een gezellige boulevard, terrasjes etc. Wel liggen er op 5 minuten van het centrum al mooie witte zandstranden. Helaas half/eind september zijn alle strandtenten dicht dus geen bedje huren of iets eten, alles zelf meenemen. Wel lekker helder zeewater. Uitzicht over de stad met daarachter (bij helder weer) de vulkaan de Etna. Mooi achterland.

• 9Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2016

• 7mikkie16-09-2016

goed begin of eindpunt van je vakantie

catania,deden wij aan als laatste stop voordat we terug naar huis gingen.aardige stad.historische stad is leuk en beloopbaar.en vanaf catania heb je natuurlijk de etna,aanrader!!

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 10J4r02-07-2016

Sicilia Sicilia Sicilia

Mijn favoriete stad op het geweldige eiland Sicilie. Ook in de winter is het hier zeer aangenaam.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Alleen gereisd in juni 2016

• 6gertie22-05-2016

Mooie stad, veel bezienswaardigheden.

gezellig centrum. buiten centrum bergop lopen. de zee en het strand is afgescheiden met een hekwerk omdat de trein daar langs rijdt. Dus het is niet mogelijk een strandwandeling te maken.

• 6Omgeving
    • 5Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Daphne29-10-2015

Geweldig

Catania is een fijne stad die je prima lopend kan verkennen.

Het klimaat is heerlijk en je kunt er 's avonds ook leuk uitgaan.

Ik heb genoten van Sicilië en van Catania.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Betsiee29-10-2015

Het echte Siciliaanse gevoel

Catania is een typische Sicliaanse stad. In Sicilie hebben vele volkoren gewoond en dat zie je terug aan de bouwstijl van de stad. Heel bijzonder vonden wij het. De stad is wat chaotisch maar dat geeft je des te meer het echte Siciliaanse gevoel.

mei 2015

10 van de 64 reviews gezien