Castiglione di Sicilia

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione di Sicilia voor je op een rij gezet:

Reviews over Castiglione di Sicilia

Heerlijk bijkomen na drukke rondreis.

Anika,
    13-6-2016

Wat een heerlijke plek! Gelegen aan de voet van de Etna in de buurt van het mondaine Taormina was Fondo Cipollate de laatste stop in onze rondreis. Maar we hadden hier wel onze hele vakantie willen zitten!

Gabriella heette ons van harte welkom en liet ons alles even zien. Van haar kregen we een lijst met suggesties om te doen, te zien en waar je goed kunt eten. Zij is een zeer charmante gastvrouw waar wij ons meteen welkom bij voelden. Haar engels is uitstekend.

De agriturismo is landelijk gelegen tussen de (eigen) sinaasappel- en olijfbomen. De buitenruimte is prachtig aangelegd. Het is heerlijk om buiten te zitten en te luisteren naar de vogels.

Onze kamers (woon- en slaapkamer) waren heel ruim, met een kleine kitchenette en een fijne badkamer met een heerlijke grote douche.

Je kunt bij Gabriella wel ontbijten maar niet lunchen of dineren. Op zich geen probleem. De gesuggereerde restaurants liggen allemaal ongeveer 5 km weg en zijn voor zover wij die hebben uitgeprobeerd prima!

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke plek in authentiek dorpje

René,
    21-6-2013

Gastvrije eigenaar. Meerdere kamers met houten wanden en vloeren, daardoor wel gehorig. Goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden (kloof, rondtour langs Etna of Taormina). Ligt in nauw straatje. Eten in het centrum van dorp (Sine Tempore) erg lekker.

Gereisd met partner in juni 2013

Goede plek, ook voor bezoek Etna

M. Happé,
    4-11-2012

Deze B&B is een aangename plek om te verblijven: vriendelijk personeel, een goed ontbijt, schone en comfortabele kamers en een goed zwembad. De tocht die zij voor ons regelden naar de Etna en Monte Nero was zeker het hoogtepunt van ons bezoek aan Sicilië.

Gereisd met partner in september 2012

prima verblijf in landelijk Sicilie

Hanna en André (Holland),
    8-5-2011

B & B Fondo Cipollate is een leuke agriturismo met een prima verzorging door eigenaresse Gabrielle en haar team. Leuke originele kamers, prima douche, heerlijk uitgebreid ontbijt.

Prachtige sinaasappelboomgaard.

Helaas was het nog te koud voor het gebruik van het zwembad; dat zal in de zomer heel lekker zijn om een baantje in te trekken.

Gereisd met partner in april 2011

Zalig genieten

An & Bert,
    27-5-2010

Fondo Cipollate is prachtig gelegen tussen de sinaasappelboomgaarden. Je wordt er vorstelijk ontvangen door de eigenares Gabriella, die tijdens je ganse verblijf je enthousiaste gids zal zijn.

Het is een geweldige plek om te relaxen en te genieten (de leeskamer en de hangmatten zijn de hemel op aarde) , maar je kan in de regio ook prachtige uitstappen maken (Etna, Taormina, Alcantara vallei, ...).

Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2010