Sorteren

Reviews over Canosa Sannita

het was voor ons een perfecte locatie.

Marlies en Jan
    14-10-2018

De bed en breakfast is heel landelijk gelegen tussen de wijnranken en olijfbomen. De eigenaren weten precies de leuke plekjes en restaurants te vinden. Onze kamer was prima en van alle comfort voorzien met een prachtig uitzicht op de bergen.

Geweldige week gehad!!

Fam.Weel
    9-8-2018

Heerlijke vakantie gehad bij deze b&b in Abruzzo! Prachtige omgeving, mooie ligging, heerlijke ontbijtjes en de eigenaren John&Ilona stippelen dagelijks een route/bezienswaardigheden voor je uit. Hele fijne mensen, kortom aanrader!!

Ontspanning, rust, natuur

Kayleigh & Jeroen
    29-8-2017

Wij hebben een heerlijke ontspannen week gehad bij lieve John, Ilona, Luna en de beestjes.

Iedere ochtend werden wij verwend met een heerlijk ontbijt, waar we in de tuin van konden genieten. Vervolgens kregen we tips voor mooie routes en bezienswaardigheden, die voor ons uitgestippeld werden.

De eetavondjes zijn heerlijk en gezellig, maar tips voor restaurantjes in de buurt zijn altijd te krijgen.

De massage van Ilona, op een prachtig plekje, is een dikke aanrader als je extra ontspanning en tijd voor jezelf zoekt.

Wij hebben ons hart verpand aan het mooie Abruzzo en aan Casa La Farfalla Bianca.

WOW wat een GASTVRIJHEID

Paul en Rianne
    20-8-2017

Hier is het echt genieten en relaxen in alle geuren en kleuren die je je kan voorstellen.

Waar je helemaal jezelf mag en kan zijn. Aan niets ontbreekt je. Goed bed, lekkere douche, heerlijk verzorgd ontbijt, prachtig uitzicht over de wijnvelden en bergen van de Abruzzo. Onvergetelijke restaurants met specialiteiten waar je nooit genoeg van kan krijgen en een overweldigende unieke natuurpracht waar je ogen te kort gaat komen om de beleving vast te leggen. Kortom, voor ieder wat wils maar wellicht het meest belangrijke...Ilona en John!

Ze dragen de B&B met heel veel zorg en plezier, daar waar de GAST-VRIJHEID hoog in het vaandel staat en als een heel warm welkom bij je binnenkomt.

Voor de bella Italia liefhebber een onvergetelijke ervaring!

Ankie
    21-7-2017

Een mooi stukje Italië, waar nog genoeg valt te ontdekken. De B&B ligt te midden van dit prachtig groen. Van wijnhuizen tot een prachtig zandstrand alles is op rijafstand. De gastvrijheid bij de B&B is top; je voelt je thuis en ontspannen! Wij komen zeker nog eens terug.