We hebben een aantal aanbieders voor Cambodia voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Cambodia

Aanrader

Marc Maertens,
    23-1-2019

Goed gelegen B&B. Op wandelafstand van het centrum maar toch rustig. Gemoedelijke en gezellige sfeer. Zeer vriendelijke eigenaar ( Vlaming ) die altijd klaar staat voor de klanten. Eigen excursies met tuktuk worden aangeboden met mensen uit de streek die u als gids/ chauffeur begeleiden.Een echte aanrader voor een prachtige vakantie.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch verblijf,dicht bij de tempels

Stefaan Van Overberge,
    4-4-2018

Spotgoedkoop en toch hoort dit bij de top.Het wordt uitgebaat door een Vlaming.Het ligt dicht bij de tempels.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima stek

ria,
    31-3-2014

Een goede prijs kwaliteit verhouding. Ligging prima om te voet het centrum te bekijken, anders tuktuk voor de deur. Geen lift, dus veel trappen als je verder naar boven slaapt. Goede, schone kamers. Douche, airco, ventilator. vriendelijk personeel. Er is een guesthouse gedeelte en een backpakkers gedeelte aan de andere kant v.d. straat.

Gereisd alleenreizend in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima guesthouse in hartje stad.

René Mors,
    22-7-2011

Velkommen Inn is een net geopend (april 2011) guesthouse met schone en comfortabele kamers en vriendelijk personeel. Het ligt zeer centraal, 50 m van de boulevard, op loopafstand van het koninklijk paleis en met vele barretjes en restaurants in de buurt. Mede vanwege de goede prijs/kwaliteit-verhouding een aanrader.

Gereisd alleenreizend in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Quality guesthouse in Kampot

ruby2011,
    27-4-2011

Mooi rustig guesthouse. Prima verblijf gehad met servicegevoelige en aardige manager en personeel. Mooie tuin met pizza-oven voor zelfgebakken brood en pizza's. Erg clean en mooie kamers.

Gereisd met partner in februari 2011