Reviews over accommodaties in Cambodia

Fantastisch verblijf,dicht bij de tempels

Stefaan Van Overberge,
    4-4-2018

Spotgoedkoop en toch hoort dit bij de top.Het wordt uitgebaat door een Vlaming.Het ligt dicht bij de tempels.

prima stek

ria,
    31-3-2014

Een goede prijs kwaliteit verhouding.

Ligging prima om te voet het centrum te bekijken, anders tuktuk voor de deur.

Geen lift, dus veel trappen als je verder naar boven slaapt.

Goede, schone kamers.

Douche, airco, ventilator.

vriendelijk personeel.

Er is een guesthouse gedeelte en een backpakkers gedeelte aan de andere kant v.d. straat.

Prima guesthouse in hartje stad.

René Mors,
    22-7-2011

Velkommen Inn is een net geopend (april 2011) guesthouse met schone en comfortabele kamers en vriendelijk personeel. Het ligt zeer centraal, 50 m van de boulevard, op loopafstand van het koninklijk paleis en met vele barretjes en restaurants in de buurt. Mede vanwege de goede prijs/kwaliteit-verhouding een aanrader.

Quality guesthouse in Kampot

ruby2011,
    27-4-2011

Mooi rustig guesthouse. Prima verblijf gehad met servicegevoelige en aardige manager en personeel.

Mooie tuin met pizza-oven voor zelfgebakken brood en pizza's.

Erg clean en mooie kamers.

Top guesthouse in Phnom Penh

René Mors,
    26-4-2011

Vekommen guesthouse is net geopend (ik schrijf dit in april 2011) en dat kun je merken.

Bovendien moeten ze hun plaats in de markt nog veroveren waardoor de prijs/kwaliteitverhouding prima is. Schoon, vriendelijke mensen en erg comfortabel.

Het ligt op 50 m van de Mekong rivier in het midden van het levendige uitgaanscentrum. Prima restaurants in de buurt en op loopafstand van het koninklijk paleis.