bed and breakfasts Cagliari

Reviews over Cagliari

• 8Idev06-11-2019

Helemaal leuk

We hebben in cagliari een tuktuk tour gedaan met het hele gezin. Super leuk om te doen en zo kom je op verschillende plekken in cagliari. De vuurtoren: je kunt er niet in, wel mooi uitzicht op de stad. De flamingo’s: tja.... een watertje met eromheen wat industriële gebouwen en daar zitten inderdaad flamingo’s... niet de moeite waard. Diverse mooie kerken gezien, altijd leuk. Bastion san Remy; kun je gratis op, leuk uitzicht! Het amfitheater; weinig bijzonders, vraag me zelfs af of je er wil in kunt. We hebben bij een hek staan kijken. Niet de moeite waard om er specifiek naar toe te gaan, in het geheel van de tour prima om eens te zien. Het haventje en strand, leuk maar niet heel speciaal Door de tour kom je ook in allerlei leuke kleine straatjes, super leuk! Het geheel maakt het leuk omdat je veel in korte tijd ziet.

• 7Cultuur
    • 7Stranden

oktober 2019

• 7Leon Verberkt26-05-2019

Leuk maar niet bijzonder.

De stad is prachtig gelegen in een baai. De stad heb je in een wandeling van een paar uur aardig gezien.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Elly12-09-2018

Een mooie en veelzijdige stad!

Gezellige stad met veel nauwe, nostagische steegjes. Niet of nauwelijks toegankelijk voor auto. Aan te raden om een fiets te huren, niet duur en mooie omgeving. (Molentargius en Poetto!)

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Jan06-05-2018

Voor mij is Sardenia het paradijs op aarde

Hotel in het hart van Cagliari met een uitstekende ligging en zeer dienstig personeel niets is te veel . Zeer uitgebreid ontbijt met vers gemaakte cappuccino . Wij waren hier met de feesten van sant efisio wonderlijke processie machtig mooi . Cagliari heeft veel te bieden van cultuur tot ontspanning tot eten bij zonsondergang in een van de vele verkeersvrije straten .

• 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9ruud weinans25-11-2017

Super mooie stad, perfecte ligging

Echte oude stad gelegen in het hart van de historische stroming/handel op en aan de Middellandse zee....mooi aan zee gelegen, ontzettend veel keuze in restaurants

• 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 7DanaR07-10-2016

Oké stad met aardig wat cultuur

Wij vonden cagliari niet de leukste/mooiste stad van onze roadtrip door Sardinië. Er zijn aardig wat bezienswaardigheden te zien al is de sfeer wat minder het was voor ons gevoel gewoon meer een grote stad. voor een dagje is het aan aanrader.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Fabrizio03-10-2015

Splendida

Spendida citta' da visitare in qualsiasi stagione

• 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2015

• 9An12320-05-2015

Leuke stad!

Erg leuke stad: een combinatie van knusse straatjes, een mooie haven en prachtige stranden. Ook flamingo's zijn hier te zien. Het is vergelijkbaar met de Parijse wijk Montmartre, maar dan in het groot en met gekleurde huizen. De mensen zijn erg vriendelijk. Zeker een aanrader om een dag heen te gaan als u zich in het zuiden van Sardinie bevindt.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Tom24-09-2014

Mooie plaats

Wij zijn hier aangekomen met de nachtboot uit Napels. De aankomst is mooi. Het is een prettige stadje met mooie stranden, Vooral Italiaanse toeristen. Mooie rondwandeling gemaakt. Diverse mooie monument. Leuke terrasjes bezocht. Het stadje heb je wel redelijk snel gezien. We hebben er niet overnacht.

• 8Stranden

augustus 2014

• 9Rodney Sprij03-09-2013

Hier ontdek je het echte Italie

Elke jaar gaan wij naar Sardinie, in het Noorden bevinden zich veel toeristen in het zuiden niet. Hierdoor kom je midden in de cultuur terecht. Voor de stranden moet je iets verder rijden richting Chia of Costa Rei.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving