Sorteren

bed and breakfasts Brugge

Reviews over Brugge

Trudy en wil
    6-9-2018

We mochten hier 3 dg verblijven wat n verwennerij Dick en Tineke weten je echt in de watten te leggen en we zullen hier zeker nog eens terug gaan komen Dick en tineke bedankt voor de goede zorgen jullie zijn 2 Toppers 🖒

Geweldig verblijf, met smaak ingericht pension.

Jacqueline
    15-7-2018

Mede door de goede reviews op zoover dit pension uitgekozen om een dag Brugge te verkennen. We konden smorgens al vroeg de sleutel ophalen en kregen uitgebreid informatie en een plattegrond met uitleg over Brugge alvorens op stap te gaan.

Afstand lopend is goed te doen naar het centrum vanaf het pension.

We hadden de meest luxe kamer en inderdaad hij is prachtig, ook de badkamer ziet er voortreffelijk en sfeervol uit.

Fantastische gastvrouw die niets teveel is, drankjes aanwezig in de koelkast voor een klein prijsje, snoepjes chocolaatjes alles staat op het snoepkastje tot een lekker glaasje wijn op de kamer aan toe! Ontbijt is uitmuntend maar veel te veel vandaar dat je er al een zakje bij krijgt om wat mee te nemen.

Wij hebben in ieder geval een geweldige dag en nacht gehad in Brugge en zoals wij het noemden villa Kakelbont😀👌

Heerlijk midden in Brugge

Danielle
    26-2-2018

Net terug van Brugge, heerlijke kamer met een lekker bed. Zag er allemaal netjes uit en het ontbijt was goed!

Ginette en,haar man laten u direct thuis voelen

Yuri vandendriessche
    13-11-2017

Schattig B&B

Waande ons in,sprookje... (ik dacht direct aan volla,kakelbond..)

Je wordt direct verwelkomd en staat een snoepstandje..

Leuke kamer wie van nostalgie houdt

THE MAX als je van uitgebreid liefdevol ontbijt houdt...-

Het koppel houdt deze B&B met liefde open... niets is hen teveel..

Wij als 2koppels vinden prijs kwaliteit 10/10

Gaan zeker eens.terug als we naar Brugge gaan

Saskia & Yuri

Zeker niet de laatste keer!

Thijs & Lucy
    18-10-2017

Het was in 1 woord geweldig. Het was alsof we de eigenaren al jaren kenden, zo gastvrij.

Wat 'n aanrader en niets was hen te veel, maar ook "Brugge" echt een leuke en mooie stad.