bed and breakfasts Bretagne

Reviews over accommodaties in Bretagne

Een aanrader !

Malika,
    3-12-2018

Zowel de gastvrijheid als de lekkere keuken maakten voor ons dat de vakantie bij Ingrid en Luc een echte meevaller was .

Heel goeie vakantie in "blavet vacances "

Eveline fouquart,
    3-12-2018

Een mooie streek dat we konden ontdekken en veel mooie plaatsjes bezocht dankzij de heel veel informatie en tips van de gastheer en gastvrouw ...

Super tof verblijf !

vanthournout daivy,
    1-12-2018

Eerste maal in Bretagne.

Het heeft ons echt heel goed bevallen !

Super lekker eten , mooie nette kamers , prachtige ligging aan de rivier .

dit is vakantie.

Henny en Martha Lamme,
    23-10-2017

In een woord grandioos wat een verzorging goed eten en een heerlijk ontbijt wij waren hier van 2 tot 5 september 2017. nette slaap en badkamer.Ingrid en Luc bedankt voor verrassing op de eerste dag.

Fantastische vakantie verblijf

Marjo Kuenen,
    19-7-2017

Wat een heerlijke relaxte plek om vakantie te vieren. Al voor de derde keer en er nog steeds geen genoeg van.

De gastvrouw en heerheer maken dat je je zeer welkom voelt. De kamers zijn ruim, gezellig en zeer schoon. Het bed ligt fantasties. Het ontbijt is uitgebreid en iedere dag een andere lekkere verassing. Ook de table d'hotes was heerlijk. Oesters, Zeespinnen, zeeslakken en salade allemaal biologisch. Als toetje .......moet je zelf maar komen proeven.

Al met al heerlijk opgeladen in een mooie omgeving met lieve mensen.