Bed and Breakfasts Bonaire

Reviews over accommodaties in Bonaire

Heerlijk relaxen!

Renee,
    21-12-2018

Tera Barra is een rustige en luxe plek in het midden van Bonaire. Toen we het terrein binnen kwamen voelde we gelijk de rust en luxe. Erg mooie locatie die in een grote U vorm is opgesteld. Aan de binnenkant een mooie vijver met zitplekken en rondom veel tuin. Aan de voor/zijkant zit het zwembad. Heel fijn om na een dag duiken, snorkelen etc te ontspannen.

De Turtle kamer is netjes afgewerkt, fijne bedden en je loopt zo het terras op. De turtle bestaat uit 2 kamers, met 1 slaapkamer met een en suite en 1 aangrenzende kamer met nog een bed en keuken. Alles ziet er gloednieuw uit en super mooi!

Ontbijt was prima, heel fijn om een eigen keuken te hebben. We zijn wel altijd in een restaurant gaan dineren, die heb je op Bonaire in overvloed.

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Even weg van het drukke leven en genieten van rust, ruimte en de mooie natuur van Bonaire.

Gereisd met vrienden in december 2018

Ik wil terug!

Jet,
    4-12-2018

Ik wil terug! Helemaal tot rust gekomen en genoten van de B&B, service en al het moois op het eiland

Gereisd alleenreizend in november 2018

Heerlijk plekje

Suzanne,
    19-11-2018

Heerlijk plekje, dichtbij stranden en centrum en fijne service van Jarl en Christine

Gereisd met vrienden in november 2018

Arnold,
    17-11-2018

Super leuke gastheer en gastvrouw! Na aankomst (ze kwamen ons netjes halen) korte uitleg over de keuken die overigens echt goed is! Super professionele apparatuur en heerlijke koffie! Ze geven goeie tips over wat te doen op het eiland en kunnen duik cursussen geven. Er is afgesloten opslag ruimte voor duik spullen en je kunt alles bij het appartement spoelen en laten drogen. Voor kitegear is ook opslag ruimte gemaakt die af te sluiten is. Het appartement is ruim en bedden zijn goed, heerlijke lounge in de tuin met een lekker zwembad.. ik als duiker en Kitesurfer kon me geen betere plek wensen, kortom, we gaan zeker terug!

Gereisd met partner in november 2018

Genoten!

Jochem,
    22-10-2018

Genoten! Lokatie geweldig en Jarl en Christine super gastheer en gastvrouw

Gereisd met partner in september 2018