We hebben een aantal aanbieders voor Boliqueime voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boliqueime voor je op een rij gezet:

Reviews over Boliqueime

Na de eerste keer komt er vast een tweede keer

Hven,
    24-8-2018

Geweldige plek. En ja, ach af en toe hoor je de weg en hoor je in de nacht een keer honden blaffen, maar dat is geneuzel in de marge, alles bij elkaar is dit een super spot! Zeer gastvrij, niks is te veel, mooie tuin, heel veel privacy, lekker zwembad, aandacht voor details, goede bedden, goed ontbijt en vooral heel goed dineren. Er wordt veel info gegeven als je er om vraagt, maar er wordt niks opgedrongen. Contacten met mede gasten gaat vrijblijvend, zat te doen in de omgeving en de zee en het strand zijn altijd dichtbij! Wij komen een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie B&B

Sander,
    4-12-2017

Erg mooie B&B. Heerlijk zwembad met fijne ligweide. Kamers ietwat klein en gehorig. Als de wind " verkeerd " staat heb je het gevoel dat je op de naastgelegen snelweg ligt. 's Nachts veel honden geblaf. Ontbijt met zelfgemaakt brood, jam en vers geperst sap, zou meer afwisseling in kunnen zitten, veel van het zelfde en een beetje karig. Het is leuk om deel te nemen aan het diner wat twee keer per week wordt geserveerd. Jammer dat er geen koelkastje is op de kamer. Gastheer zeer vriendelijk, gastvrouw wat afstandelijk, nam niet de moeite ons gedag te zeggen bij het afscheid. Je hebt wel een auto nodig, maar B&B ligt centraal gelegen, dicht bij de luchthaven en het strand.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!

Daisy Schrok,
    28-10-2017

Prachtig complex, heerlijk rustig, voldoende ligbedden met comfortabele kussens. De eigenaren zijn heel aardig en kunnen heerlijk koken, het tweewekelijks diner is dan ook een aanrader. Wij zijn 2 keer in het penthouse geweest en vinden hem perfect. Eigenlijk vind ik dat Casa Porta Azul een Zoover award verdient!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

fantastisch verblijf zoals ook de voorgaande jaren

Piet van Kersbergen,
    10-10-2017

De ontvangen informatie de verzorging ter plaatse het verzorgen van de huur van de auto. Ik kan geen minpunten bedenken.

Bij problemen direct hulp het voelt als thuiskomen

Gereisd met partner in september 2017

Ge-wel-dig

Bas en Diny,
    21-9-2017

De gastvrijheid van Sylvia&Matthijs was heerlijk. Daarnaast hadden wij het voorrecht om in diverse kamers te overnachten en zo kennis te maken met de hele B&B. Alle kamers waren heerlijk ruim en prachtig strak ingericht. Ook de diners waren super lekker! Al met al een heerlijke plek om even op adem te komen.

Gereisd met partner in augustus 2017