bed-and-breakfasts in Boedapest

We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

Zonuren2h3h4h6h8h8h9h8h7h5h2h2h
Dagen regen766788675588

Reviews over Boedapest

• 8Mevr. P22-12-2019

Koudste en ergste verblijf ooit meegemaakt!!!

Bij aankomst (24.00)in City cozy Rooms kregen we kamer 110. Het was ijskoud op de kamer en warm water hadden we ook niet. Even dachten we dat de verwarming 's nachts af lag. Amper geslapen door koude; muts, trui en 2 paar kousen bleken onvoldoende te zijn om ons op te warmen. Melding gemaakt bij de balie en ze gingen ernaar kijken. Tegen 17u zaterdagavond kregen we een mini elektrisch vuurtje om aan te stellen. Warm water was aan het komen, eindelijk om 23u warme douche kunnen nemen. Een extra donsdekentje gekregen en terug ongezellige nacht tegemoet. Zelfs de uitbaters liepen met jas aan in het gebouw. Van een bar is er geen sprake en alle getoonde foto's van eten die op de website van de touroperator staan zijn van ergens anders genomen. Hadden 100 euro betaald voor 2 nachten maar zelfs dit was een te hoge prijs voor zo'n verblijf.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2019

• 8Meirsman.c16-09-2019

De moeite om te bezichtigen!!.

Mooie stad we gaan zekers nog eens terug! De hopbus is een pluspunt zekers nemen. Best betalen op de bus in plaats van de mensen die daar rondlopen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2019

• 9Henry18-08-2019

Parel aan de Donau

Prachtige stad aan de Donau. Veel bezienswaardigheden die de moeite zijn om te bezichtigen. Het Vissersbastion is de moeite waard. Hier een mooi uitzicht op het parlementsgebouw en de rest van de stad. De metro werkt uitstekend en is ideaal.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Sandra Meissner31-07-2019

Boedapest heeft mij erg verrast!

Samen een aantal dagen met mijn zus een stedentrip doen. Valencia stond op ons verlanglijstje. Maar door omstandigheden wat laat met boeken. Inmiddels waren de vluchten erg prijzig. Opzoek naar iets anders. Boedapest dan.... Eigenlijk trok Oost Europa helemaal niet. Ben het eea gaan lezen en uiteindelijk geboekt.

Met de minibud vanaf het vliegveld naar het centrum gegaan. Een leuk appartement in de Joodse buurt. Het openbaar vervoer is erg goed geregeld en niet duur.

Veel gezien in een paar dagen. Zowel Pest alsook Boeda bezocht. In Boeda naar het hospital in the rocks geweest. Ziekenhuis werd gebruikt in WO 2 en tijdens de revolutie. Rondleiding gehad. Wassenbeelden lieten de historie zien. Interessant.

Helaas te weinig tijd om een badhuis te bezoeken. Wel even binnengekeken bij het bekendste badhuis.

Erg genoten in/van de ruine- bars in the Joodse wijk. Vooral de Szimpla. Je raakt niet uitgekeken. Bijzonder en gezellig.

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Dominique29-06-2019

Prachtige stad.

Super leuke stad. Erg mooi in de avond als de stad verlicht is! Mooi uitzicht wat bij de zonsondergang het perfecte plaatje is. Wij hadden een botel wat eens iets anders was. Een aanrader. Tip neem je comfortabele schoenen mee is vrij veel wandelen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Laurette van der Woning25-04-2019

Een echte aanrader!

Het was een mooi appartement op een perfecte locatie! We zaten dicht bij verschillende metro- en tramstations en het appartement was erg schoon.

• 9Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Fam Wijbenga12-04-2019

een keer doen voor een mooie en goedkope vakantie

Een mooi en goedkoop land en aardige en behulpzame mensen Boedapest is een mooie plaats om een week te vertoeven Veel bezienswaardigheden in boedapest en aan te bevelen een reis met een van de vele boten op de donau voor weinig geld

• 7Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Brigitte van Ravels16-03-2019

Om nooit meer te vergeten

Voor het eerst geweest, mooie herinnering de stad is mooi de mensen die wij hebben ontmoet, de metro heel bijzonder de hop a hop bussen rit. De termo baden heerlijk.

maart 2017

• 7Maaike Zijlstra05-03-2019

Heel mooi

Hele mooie stad. Prima openbaar vervoer voor weinig geld. Een enkeltje metro kost ongeveer een euro. Let wel op welk kaartje je koopt bij de automaat. De boete bij een verkeerd kaartje is 25 euro!!! In elk boekje dat je in Nederland kunt kopen voor een stedentrip staan de mooiste bezienswaardigheden. Het eten is goed, lekker en in verschillende prijsklassen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in maart 2019

• 10DansCentrum Wijgers22-12-2018

Zeker ooit nog weer terug voor een Zomer-ervaring

Prachtige en historierijke stad met enorm véél aantrekkelijke bezienswaardigheden. Vooral nu in de adventstijd door de hele stad verspreid meerdere gezellige en zéér sfeervolle kerstmarkten opgebouwd staan (wij telden er 5) en er een gigantische ijsbaan is aangelegd bij het park bij het Heldenplein & ZOO in de buurt. BKK public-transport is met haar 'spotgoedkope' en eenvoudig en ook voor toeristen duidelijke Tram, Trolleybus, Harmonicabus en Metro-verbindingen werkelijk subliem georganiseerd. Wij hadden gekozen voor een 'weekkaart' waarmee je werkelijk al het openbare vervoer binnen de stadsgrenzen kunt gebruiken voor één eenmalig bedrag (Kost geen fluit). Helaas waren enkele bezienswaardigheden 'onaangekondigd' geheel of gedeeltelijk permanent of tijdelijk gesloten. Met dit in het achterhoofd hebben wij daarom niet gekozen voor de Budapestpass = toeristenkaart (weggegooid geld) in de winterperiode zo net een week voor kerst !

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving