bed-and-breakfasts in Bocas del Toro

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Bocas del Toro

Reviews over Bocas del Toro

• 9Erwin15-09-2014

Mooi om te duiken / relaxen

Paar heerlijke dagen doorgebracht, vooral gedoken en geluierd. Heerlijk Caraibisch sfeertje, nooit een onveilig gevoel.

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2006

• 7Wouter19-03-2014

Leuke plek, maar niet te lang

Leuke plek om te gaan duiken of surfen. Veel meer dan dat is er niet te doen. De zorg voor de natuur en omgeving door de plaatselijke bevolking laat veel te wensen over; veel zwerfvuil en achterstallig onderhoud.

• 5Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2013

• 8Marion27-08-2013

Gezellig plaatsje

We zjn er niet vaak geweest. Grappig om te zien waar de bushalte is en het rijschema te lezen. Want ja dat bestaat daar gewoon niet ...maar met vragen kwamen we er wel uit. Er is een bank en dat was wel erg handig omdat we met contant geld moesten betalen bij onze lodge en aangrenzend restaurant. Dat is logisch als het zo afgelegen ligt van het plaatsje.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7Backpackguru 04-12-2011

Hoeft niet zo

Na enkele weken Panama viel Bocas ons enorm tegen. Het is aardig, maar valt m.i. een beetje in het niets vergeleken met de rest van het land. Het is "gewoon" een eiland in de Caribbean..

• 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Hans28-10-2011

Prachtige plek om te snorkelen / duiken

De bebouwde eilanden van Bocas del Toro zijn niet heel spectaculair, maar de natuur is dat zeker wel. De door mangroven omringde wateren zijn kristalhelder. Er is veel vis te zien, prachtige plek om te duiken of snorkelen. Onder meer dolfijnen, leguanen, roggen gezien. Je kunt verse oesters zo van de wortels van de mangroven plukken.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9E en B14-04-2011

Natuur en strand

Een combinatie van een mooie natuur "tropisch regenwoud" en mooie stranden waar je uren kunt lopen en niemand tegen komt. Veel mogelijkheden voor tours naar andere eilanden. Bewoond of niet. Dolfijnen spotten, pijlgifkikkers, leatherbeack schilpadden die eieren leggen(als je in het goede seizoen bent) In 1 woord geweldig.

Gereisd met partner in maart 2011

• 8J.Huttinga24-09-2010

Isla Colon

Ons hotel Bahia stond op Isla Colon. Toen wij hier waren was het vrij rustig. Er zijn leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes aan het water. Jammer genoeg ging het meeste vroeg dicht. Vanuit Isla Colon leuke excursies gemaakt zoals: een mangrovetocht, dolphinbay, redfrogbeach, vogeleiland en starbeach (strand vol met zeesterren).

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8peter en marian28-08-2010

leuk maar wel een arm dorpje

Hier kun je schitterend snorkelen, erg veel prachtig verschillend koraal. Het dorpje heeft veel eetgelegenheden, de hotels zijn niet luxe, daarentegen heeft dit eiland veel moois te bieden, prachtige stranden echt de moeite waard.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Roberto12-07-2010

Super mooie stranden zoals Playa Bluff.

Heel mooi gebied vele eilanden, met heel veel mooie natuur. Zorg voor iemand die de weg weet of je kan uitleggen waar te gaan en met wie. Dan zie je meer dan de standaard toers die men vanuit het dorp kan maken Ga zeker naar Playa Bluff, dit is het mooiste strand van het eiland Colon, en daar is de natuur nog heel omgerept. Kijk even op de site playablufflodge wij zijn daar en aantal dagen geweest, deze Nederlanders weten hier echt de weg!

• 10Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in juli 2010

• 9lisa08-04-2010

Een geweldig carribisch eiland, super!!!

Bocas del Toro is een geweldige plek, zeker als je houdt van de typische carribische sfeer. De stranden zijn geweldig, met name Bluff beach en de eilanden Zapatilla. Als het weer meezit, kom je tijd tekort. De lokale bevolking is vriendelijk en na een aantal dagen voel je je ¨lokaal¨. De mensen op de eilanden spreken een interessant taaltje, een mengelmoes van Jamaicaans engels wat nog moeilijker te begrijpen is dan spaans. Het is makkelijk om met de lokale bevolking in contact te komen. Na twee keer te zijn uitgeweest (Barco Hundido) word je begroet alsof je hier al jaren woont. Niks geen handje, maar gewoon een vuist. Wat een relaxtheid! Van andere reizigers hebben we niet alleen maar goede verhalen gehoord, maar onze ervaring was 200% positief! Ik heb nu al heimwee. Gelukkig vliegt KLM rechtstreeks, dus ook voor een weekje vakantie is Bocas niet ondenkbaar. I`ll be back....

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2010