Reviews over Blot l'Eglise

Super. Paradijs op aarde!

Wim van der Vegte,
    3-7-2017

Wat een geweldig onthaal. Zeer sfeervol, kunnen niet anders zeggen een aanrader. Hebben reeds ook voor onze terugreis geboekt blijven dan 3 nachten........gelukkig was er nog een kamer vrij.

Wim en Angelique.

Gereisd met partner in juni 2017

voor herhaling vatbaargezellige eigenaren

Bertus,
    2-7-2017

gezellige eigenaren, mooie kamers en omgeving, lekkere maaltijden en de rust.

Gereisd met partner in april 2017

Perfect!

Frieda en Wim,
    20-6-2017

Op doorreis naar Spanje bij la Vieille Forge overnacht. Wat een idyllische plek, wat een sfeer! De ontvangst was hectisch maar zo vriendelijk en welkom. Naast B&B hebben Johanneke en Ankie een opvang voor verwaarloosde honden. Bij eerste aankomst slaan alle honden - die overigens een eigen afgeschermd onderkomen hebben - aan en ben je even overweldigd. Als dan de rust weerkeert, realiseer je je dat je in een klein paradijsje bent aanbeland. De table d'hote was een smakelijke pasta geserveerd in de prachtige tuin, prima. Ontbijt ruim voldoende.

De negatieve recensies onderschrijven wij absoluut niet. Voor ons was La Vieille Forge een gedroomd begin van de vakantie. Wim en Frieda

Gereisd met partner in juni 2017
    La Vieille Forge, chambres d'hotes uitbater, 13-7-2017
    Als de gasten arriveren slaan een paar honden even aan maar inderdaad is de stilte snel wedergekeerd. Ze hebben hun eigen plek in een eigen stuk tuin. Het goed verzorgen van de gasten dat zij het naar hun zin hebben staat bij ons hoog in het vaandel en de liefde voor de honden doen we ernaast.

Rustiek en super gastvrij!

Clementine,
    2-9-2016

3de week augustus hebben we deze B&B geboekt, wat een ervaring, deze prachtige plek zorgt ervoor dat je direct de hectiek achter je kan laten.

Je waant je in een film wanneer je in de prachtige tuin van een versnapering geniet.

Na een goed glas wijn, boeiende gesprekken en met liefde bereid diner hebben we mogen slapen in de Lavende kamer die er authentiek en schoon uitzag.

Na een heerlijke nacht, het goed verzorgde ontbijt en afscheid nemende van de schatten van viervoeters besloten we al om hier zeker terug te komen.

Kortom, hou je van rust, landelijk en de juiste en gepaste gastvrijheid kan ik deze B&B van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een mooie B&B om te genieten van het goede leven.

Oeska Schaap,
    26-8-2016

de eigenaren hebben het welzijn van de gast hoog in het vaandel staan, o.a. mooie kamers en het voortreffelijke eten verzorgd door keukenprinses Johanneke. Negatieve dingen heb ik niet gezien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016