Bernkastel-Kues (Moezel)

bed-and-breakfasts in Bernkastel-Kues (Moezel)

Reviews over Bernkastel-Kues (Moezel)

• 9Hanneke28-08-2019

Idyllisch stadje aan de Moezel

Erg leuk toeristisch stadje, met erg leuk marktplein, met daaraan gelegen het rathaus. Naast het rathaus in een zijstraat het spitzhauschen, een puntig huisje op een kleine sokkel. Mooie vakwerkhuizen. Vele winkeltjes, restaurantjes en broodjeshuizen/ lunchhuizen/ bakkerijen . Aan de Moezel liggen vele rondvaartboten en cruiseschepen. Een echte aanrader dit stadje. Betaald Parkeren is mogelijk aan de Moezel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9j de jong21-06-2019

Prachtig

de Moesel een prachtige streek in Duitsland .Wij komen hier regelmatig en raken nooit uitgekeken de prachtige heuvels met druivenstruiken .De Moesel met zijn grote schepen .In Cochem de rondvaarten. Eigenlijk moet je dit met eigen ogen gaan bekijken.Je ziet iedere keer weer wat nieuws .Kleine dorpjes maar zo mooi.De Glasblazerij.De koekoeksklok die in werkelijkheid een gewoon woonhuis is.En niet te vergeten de mooie kleine winkeltjes in ieder dorp.Blijft mijn favoriete streek voor de vacantie.En niet te vergeten de vele wijnboerderijen.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Chantal19-06-2019

Erg leuk tijdens Pinksteren: Open wijnkelderdagen

Tijdens de Pinksterdagen verbleven in Bernkastel-Kues tijden de Tage der offenen Weinkeller. Is een hele leuke manier om bij 7 verschillende wijnboeren wijn te proeven. Erg weinig toeristen die deze wijnkelderdagen bezoeken, dus je krijgt echt de Duitse treatment.

Daarnaast erg mooie omgeving, met veel wandelroutes en fietsmogelijkheden. Ook is Bernkastel-Kues een prachtig oud stadje met veel mooie gebouwen, prachtig gelegen aan het water, omringd door wijngaarden en overal leuke terrasjes.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2019

• 7DI GRUMO06-04-2019

Gew mooi

In de moezel is veel te doen wandelen fietsen eten

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Jan06-04-2019

Het jaarlijkse vakantietripje voor onze moeders!

Jaarlijks verwennen we onze moeders van 85 en 90 met een driedaags tripje naar een bestemming. Heel Europa bezochten we al met zijn vieren. De Moezel scoort echt het best bij “onze oudjes”. Dat werd al drie jaar op rij onze bestemming. Een mooi hotel, lekker eten (typisch Deutsch) en veel te doen. De moeders genieten met volle teugen van de prachtige omgeving, de steile berghellingen met druivenbeplanting, de kronkelige wegen door het landschap. Tussendoor even naar een Weinstube. Het is echt een vakantie, en niet eens ver weg. Touroperator helpt ons enorm bij de keuze van het jaarlijkse . Daar vind je altijd een mooie plek voor een schappelijke prijs. De keuzemogelijkheden zijn ook ruim: we kunnen nog jarenlang vooruit, tot groot plezier van de moeders!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Henk24-08-2018

Dat het een uitstekendschip is. De vriendelijkheid is uniek ,het enige wat ons zeer deed was soms de organisatie in de eetzaal. De opmaak van de borden was niet ons idee van een diner.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Cindy13-08-2018

Gezellig

Wij komen al jaren in Bernkastel. Het is een gezellig stadje naast de Moezel, met winkels, terrasjes, boten, wandel- en fietswegen enz. Tegen de heuvel vind je een burcht die je kan bezoeken, je kan er met een toeristentreintje rondrijden, boottochten maken enz. Enkel is er 's avonds weinig te beleven.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Diana kroesemeijer10-08-2018

Leuk stadje

Leuk stadje waar je door de straatjes kunt rondlopen. Leuke restaurantjes waar je lekker kunt eten vooral bij restaurant Thiesen in de schwanestrasse. Aardige dames en heerlijk schnitzels.

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Janus Pennings17-07-2018

Gastvrijheid ten top.

Omgeving is prachtig.Mooie stad en goed eten en drinken .Heel veel historie.Moet je zelf gaan zien. Gastvrije mensen.Alles is top.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Wil en Peter25-04-2018

Fantastisch , een aanrader !!

Wat is het toch mooi aan de Moezel en dat zo dicht bij huis. Wij komen zeker terug, we waren nu in het voorjaar maar de herfst lijkt het me ook erg mooi om daar te zijn. Bernkastel is een prachtig oud stadje met veel mooie gebouwen en een burcht op de berg met een schitterend uitzicht op de druivenvelden langs het water, en overal leuke terrasjes. Kortom, wij hebben genoten en komen zeker terug.!!!!!!!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur