bed-and-breakfasts in Berlicum

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Berlicum

Reviews over Berlicum

• 10A R mast10-08-2019

heerlijke plek

mooie omgeving en vlakbij den bosch op de fiets goed te doen maar met de auto kan ook heel goed auto bij transferium zetten ben je voor 4 euro klaar is incl bus die je naar het centrum rijd

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Marianne Mekenkamp28-04-2019

Prima kleine plaats.

Supermarkt in een klein winkelcentrum. Enkele leuke restaurants. Dichtbij Den Bosch

• 6Omgeving

Gereisd met partner in april 2019

• 9Jeanet Brouwer12-04-2019

Heerlijk rustig in de natuur!

Prachtige en rustige natuur omgeving!! Heerlijk om te fietsen.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Gerrie Gebbing21-07-2017

fantastisch

Samen met mijn echtgenoot Edwin Kurth was ik, Gerrie Gebbing voor een kleine week in juli 2017 op minicamping Namaste in Berlicum/Middelrode. Het was heerlijk weer en de omgeving van camping Namaste was prachtig groen en er heerste een serene rust! De eigenaren van Namaste zijn erg behulpzaam en oprecht geinteresseerd in of je het naar je zin hebt, hebt kunnen vinden in de omgeving waar je naar op zoek was enz, en dit zonder opdringerig te zijn. Het sanitair is schoon en wordt daartoe ook goed bijgehouden. De eigenaren hebben een kleine algemene afwasplaats ingericht, die er ook altijd keurig uit zag. Hier en daar staan er op de camping gezellige zitjes in de vorm van een bankjes, wat tafeltjes en stoeltjes en ook wordt de camping opgefleurd met vaasjes bloemen. Er staat een soort van stacaravan op de camping waar je informatie kunt vinden van hoogtepunten en uitjes in de omgeving. Kortom een kleine, fijne, groene, schone camping met vriendelijke, behulpzame eigenaren, waar we zeker nog eens terug zullen komen.

• 8Uitgaanslevenn

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2017

• 9DWL18-09-2014

Mooie plaats

We zijn slechts gaan eten in een restaurantje wat ons zeer bevallen is. Verder hebben we weinig kunnen doen in het dorpje wat ons heel mooi leek.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

augustus 2014

• 8Monique Winters30-07-2014

Erg mooi

Mooi, zeker als je van rust en natuur houdt.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd in juli 2014

• 8miranda02-05-2014

typisch brabants dorp

heerlijke natuur in de omgeving en nabij den bosch

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2014

• 8Natasja23-07-2013

Berlicum centraal gelegen bij Den Bosch

Als je niet in de stad Den Bosch zelf wil logeren is Berlicum een prima optie. Centraal gelegen en binnen een kwartier sta je in de stad. Dorp heeft diverse leuke eetgelegenheden.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Rinus02-06-2013

Forensendorp

Berlicum is in de laatste decennia verandert van een agrarisch dorp tot een langgerekt forensendorp met veel nieuwbouw, het fraaiste deel van het dorp ligt nabij het voormalige raadhuis "De Plaets" dat uit 1845 dateert, Hier staan ook de historische Hervormde kerk uit de 15e eeuw en het fraaie herenhuis "Het Pannenhuis" Even buiten Berlicum ligt het landgoed "Wamberg" dat reeds in de 14e eeuw wordt vermeld, het kleine kasteel is niet voor het publiek toegankelijk maar een deel van van het parkland is wel toegankelijk, men kan er heerlijk wandelen door een romantisch landschap met oude bomen en een bosmeertje, men komt dan ook langs het fraaie voormalige jachthuis en het poortgebouw. Berlicum heeft vrij veel voorzieningen en winkels, maar het centrum ziet er nogal nieuw en vrij onaantrekkelijk uit, dat geldt niet voor de omgeving, de natuur is fraai en het dorp is een goede uitvalsbasis voor het maken van fietstochten.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad