We hebben een aantal aanbieders voor Bergen op Zoom voor je op een rij gezet:

Reviews over Bergen op Zoom

Fantastisch!

Léon de Martelaere,
    19-5-2018

Wat een geweldige ervaring! De eigenaresse, Marianne, maakt er een echt feestje van. Alles, maar dan ook werkelijk alles was tot in de puntjes verzorgd. Een échte aanrader! Mooi detail, mijn vrouw gaat de vierdaagse van Nijmegen lopen en heeft bij de Spierstichting(Beatrixfonds) een actie gestart. Toen Marianne dat hoorde doneerde ze zomaar een prachtig bedrag. Empathie ten top!!! Gastvrijheid, vriendelijkheid en kwaliteit, een B&B die ik iedereen gun en zeker het terug komen waard vind.

Gereisd met partner in mei 2018

Aanrader!

Margriet,
    16-1-2018

Met de kerstdagen verbleven wij in een van de 2 gites. Zeer compleet en gezellig ingericht. Echt een heerlijk gite/huisje om meerdere dagen te verblijven. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de gite loop je zo het bos in voor een wandeling. In de villa kun je ook heerlijk koffie drinken of lunchen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische separate vakantiewoning

margriet westerbeek,
    10-9-2016

Zeer compleet, gezellig ingericht, mooie veranda en extra (verwarmde) tuinkamer. Fantastische gastvrouw/heer. Bereidwillig om het ons naar de zin te maken en gastvrij. Mogen eten van de groenten en kruiden uit de moestuin! In de koelkast stonden bij aankomst heerlijke jams en zelfgemaakte mayonaise! Gratis gebruik van fietsen. Mooie tuin en uitzicht! Aangrenzend bos en heide en binnen 15 minuten fietsen hartje Bergen op Zoom. Kortom: genieten en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2016

Anna Sikkers,
    18-9-2015

Een waar paradijsje, Wat een fantastische plek, rustige omgeving en een prachtig huis(je). Echt álles is er, op de meest logische plekken vind je wat je zoekt. Het is ook erg gezellig ingericht en heerlijke bedden. Zeer vriendelijke ontvangst door Meerie, en zonder zich op te dringen kun je alles aan haar vragen en ze zorgt dat het er is. Wij hebben ook genoten van het vakmanschap van Dré, alles zelf gebouwd en zeer goed onderhouden. Het is er schoon en van alle gemakken voorzien. Zeer verrassend en we denken er vaak met plezier aan terug. Eerlijk gezegd hebben wij zelden in zo'n fijn huisje overnacht. Topper!

Gereisd met partner in september 2013

Een paradijsje

Lenie en Willy,
    10-9-2015

Het was een week echt ontstressen! Prachtige omgeving, fantastisch huisje en hartelijkheid van Dré en Meerie

Gereisd met vrienden in september 2015