We hebben een aantal aanbieders voor Bergamo voor je op een rij gezet:

bed and breakfasts Bergamo

We hebben een aantal aanbieders voor Bergamo voor je op een rij gezet:

Reviews over Bergamo

Erg netjes en sfeervol midden in de oude stad!

Camille, Lili en Mina,
    10-3-2017

Paulo en Carolien staan garant voor een sfeervol verblijf in appartement met badkamer in de Citta Alta in Bergamo. Alles netjes verzorgd, en het ontbijt is fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Super

maria,
    12-1-2016

Midden in het oude centrum van Bergamo.

Een ruime en goed onderhouden bed and breakfast met een heerlijk ontbijd en een gastheer die je met open armen ontvangt. Wij voelden ons echt thuis.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Fantastisch!

Ronald & Monique,
    28-7-2015

Wat een heerlijke week! Een smaakvol ingerichte ruime kamer met een goed bed en prachtig uitzicht. De badkamer is goed ingericht met douche, wc, wastafel en zelfs een bidet. Alleen al voor het ontbijt wil je meteen terug! Elke morgen zorgde Carolien voor iets anders en verraste ons met lekkere streek produkten, lekker Italiaanse koffie en verse broodjes en vers fruit. Een lieve, vriendelijke gastvrouw die samen met haar man Paolo, die al net zo vriendelijk is, deze B&B uitbaat zoals het hoort: gastvrij, vriendelijk en alles tiptop verzorgd. Klasse!

Gereisd met partner in juli 2015

Perfecte locatie voor een bezoek aan Bergamo

de_smet_jo,
    28-7-2015

Deze B&B heeft eigenlijk 2 gebouwen die centraal gelegen zijn in het mooiste gedeelte van Bergamo: de 'citta alta'. Wij sliepen niet in het hoofdgebouw maar in het bijgebouwtje, een 400 meter verder. Maar wat een locatie. Je slaapt echt midden in het historische centrum met alle restaurantjes, pleintjes, en bezienswaardigheden rondom jou. Voor het ontbijt moet je elke ochtend de kleine wandeling maken tot het hoofdgebouw, maar dat was voor ons absoluut geen bezwaar omdat je door het mooiste straatje van Bergamo mag wandelen.

De ontvanst was prima, de gastvrouw geeft je alle mogelijke tips om te eten, om te bezoeken, en ze geeft antwoord op al je vragen voor mogelijke uitstapjes.

Dit is één van de adresjes die ik absoluut aan iedereen durf aan te raden. Ga wel niet naar het restaurantje waarvan je een kurk krijgt van de uitbaatster. In ruil voor de kurk krijg je een flesje wijn, maar het restaurant is absoluut niet zo goed! Er zijn veel betere op wandelafstand!!!

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel om in Bergamo te verblijven

Jeanine,
    21-7-2015

Dit hotel ligt op een gunstige locatie (loopafstand) van het oude centrum van Bergamo. De kamers waren erg schoon! Mooi helemaal wit, met een klein koelkastje. Geen airco. Het ontbijt is op een andere locatie, in een cafeetje verderop in de straat. Je ontbijt tussen de Italianen zoals zij dat ook gewend zijn, een croissant met cappucino en een sapje, heerlijk!

Wij zijn netjes door de eigenaar afgehaald van de luchthaven, super service!