bed and breakfast Belvèze

Reviews over Belvèze

A l’aise...

Nico V.,
    30-8-2018

De ideale locatie om als gezin te herbronnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Schitterende B&B bij 2 prachtige mensen!!!

Stijn Peelman,
    14-8-2018

Hier kan je niets slecht vinden zo eenvoudig is het.

Toplocatie, 2 super lieve mensen die het naar je zin maken.

Prachtige kamers, prachtige omgeving

Een table d'hôtes om 'U' tegen te zeggen, wat een topkok is Luc!!!

Iedereen is welkom, jong en oud, fantastisch!!!

We keren nooit 2 keer naar hetzelfde adres terug maar dit wordt een uitzondering!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

gastvrij, culinair, aangename en nette kamers.

Jan & Linda,
    13-8-2018

Prachtige omgeving met ruime uitstapmogelijkheden. Vele beschikbare faciliteiten op het domein zelf. Iedere dag een heerlijk, gevarieerd ontbijt en avonddiner aan democratische prijzen. Zwembad toegankelijk voor jong en oud. Ruime kamers en gîtes die tijdens het verblijf prima onderhouden worden.

Bijzondere gastvrijheid van Luc & Tine, geen enkele vraag is voor hen teveel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

zalig genieten van de rust én lekkere eten!

Gunther, Veerle en Marie,
    2-8-2018

Een topadresje in een rustige omgeving. Ideaal voor mensen die willen genieten van een rustvakantie. Wij verbleven in de gîte van 4 personen: voldoende ruimte in keuken en living. De 2 slaapkamers zijn iets kleiner, maar voldoende groot én met een goed bed.

Er is voldoende te bezichtigen in de buurt. Alles vlot bereikbaar.

Het zwembad is een pluspunt. ook ideaal voor gezinnen met kleinere kinderen (wegens het ondiepere deel).

De gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het verblijf onvergetelijk te maken.

Ze zorgen ervoor dat je niets te kort komt, staan altijd klaar met tips voor leuke uitstapjes.

Super lekker gegeten in table d'hotes. Is een aanrader! Ook voor kleinere kinderen: menu wordt aangepast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een prachtige b&b !!!

Familie Lammens,
    2-8-2018

Wij hebben een prachtige vakantie gehad . Wat Luc en Tine doen is fantastisch !!! Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018