Reviews over Bellingen

Prachtig ingerichte kamer.

Raymond,
    22-3-2012

Hut 1 heeft een 2p wiebelbed met electrische deken, airco, balkon met zitje, 2p bubbelbad met uitzicht.

Gastenkamer en een kleine koelkast delen met de 2 andere kamers.

Ontbijt via menu op veranda met prachtig uitzicht.

Geen safe en geen tv.

Gereisd met partner in oktober 2011

leuk BN&B met fantastische ligging

Peter,
    16-2-2012

Helaas maar 1 nacht hier doorgebracht.

Prachtig B&B met slechts 3 (zeer ruime) kamers. Geweldige ligging, midden in de natuur, op een heuvelrug met fabelachtig uitzicht.

De eigenaresse ( met haar 1 jaar oude zoontje) verwelkomde ons allervriendelijkst en gaf ons allerlei tips voor tochtjes in de omgeving en voor een leuk eetadres in Bellingen.

Het is wel wat moeilijk te vinden, zeker als de door de reisorganisatie opgegeven routebeschrijving niet klopt.

Er is alleen ontbijt (inclusief) en dat is prima verzorgd a la carte.

Gereisd met partner in oktober 2011

Leuke B&B

Aike,
    6-7-2010

Je denkt dat je "in the middle of nowhere" bent beland, maar dan opeens!

Een leuke B&B met een fantastisch uitzicht over een dal dat vooral met tropische planten is bedekt.

Een klein stukje rijden van een niet noemenswaardig stadje, waar je lekker kunt eten.

Gereisd met partner in april 2008