We hebben een aantal aanbieders voor Beesel voor je op een rij gezet:

Reviews over Beesel

Het was fantastisch

Cor en Jannie Driessen,
    28-9-2018

Leon en Yvonne jullie zijn echt gastvrij voor jullie gasten, en de kamer en ook het heerlijke eten van de kok is voor herhaling vatbaar. Dus hierbij groetjes en tot de volgende boeking bij jullie. het was top!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Yvet V,
    25-9-2018

Wij hebben hier zeer genoten. Bij ontbijt en avondeten schuif je gewoon aan. We verwachtten daardoor een simpele keuken en werden verrast met heerlijke gerechten, een goed restaurant waardig! Met verschillende diëten werd perfect rekening gehouden. We waren vooral onder de indruk van de bijzondere, hartige wafels. Kamers zijn piekfijn in orde, smaakvol en zeer schoon. We vonden het heel gezellig en hebben veel gelachen met de gastheer en -vrouw, zulke lieve mensen! De omgeving is prachtig voor wandel- en fietstochten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Erg aangenaam verblijf

Ingrid Purmerend,
    1-11-2017

Verblijf 3 nachten.

Hartelijke gastvrouw en gastheer die bovenal heerlijk kan koken.

We hadden een 3 gangen menu op de aankomst dag die was heerlijk dus besloten ook de dagen erna te dineren. We zaten met de overige gasten aan tafel wat leuke gesprekken oplevert.

De tuinkamer waarin we verbleven was schoon en bed was goed, jammer van de grote beige kussen die zijn eigenlijk overbodig (les is more) en ik zou de klok vervangen voor een mooie poster van de omgeving of van de producten die de gastheer zelf maakt vooral zijn eigengemaakte pasta smaakt super.

Zeker een adres om nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Voortreffelijk

Aart Brouwer,
    19-7-2017

Beesel een vriendelijk en rustige plaats is en wonderschone omgeving.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima schoon netjes lekker.

Mieke van Oort,
    28-10-2016

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam vragen naar speciale wensen. Het huis en de slaapkamer is prima,het avond eten en het ontbijt is meer als genoeg en lekker.

Gereisd met partner in oktober 2016