Sorteren

Reviews over Beaumont-en-Diois

Onvergetelijk!

Nicole Donders
    10-9-2018

Heerlijke week gehad! Margot en Reint doen er alles aan om je te laten genieten. Voor ons als wandelaars was dit een super locatie. Elke ochtend tijdens ontbijt kregen we nog tips en routes van geweldige tochten in de bergen en de bijzonder prachtige omgeving. Deze omgeving heeft voor iedereen iets te bieden. Na de wandeling was het genieten aan het mooie zwembad. Margot verzorgt 3x per week 's avonds een overheerlijke maaltijd en dit is echt een aanrader.

Wij hebben genoten! Margot en Reint....Bedankt en Tot ziens

Een plek midden in de natuur!

Henrie, Erna, Mas
    6-9-2018

Wat hebben Reint en Margot een heerlijke plek in Frankrijk. Echt een gevoel van vrijheid en natuur om je heen. Wij verbleven in de prachtige gîte Oléandre. Deze vernieuwde gîte is zeker een aanrader en is van alle gemakken voorzien. Heel sfeervol, ruim en netjes. Voor wandelaars is dit echt een top locatie. Margot en Reint kunnen je elke ochtend tips geven voor geweldige tochten in de bergen. We hebben onze ogen uitgekeken in deze bijzondere omgeving. En het avondeten gemaakt door Margot, heerlijk, echt complimenten voor deze kok! Ook heel gezellig met elkaar zijn deze avonden. We kijken met veel plezier terug op ons verblijf.

Héérlijk!

Annette Verkerk
    10-8-2018

Een héérlijk verblijf in een prachtige ambiance. Geweldige gastheer en gastvrouw die ook nog eens heerlijk kan koken.

De rust, de ruimte, het zwembad en dat alles in de prachtige omgeving van parc du Vercors. Daar waar ik het de eerste dag TÉ rustig vond, leerde ik die rust te waarderen. Het was héérlijk!!

En..........wat een geweldige sterrenhemel.

Fantastische gîte op een geweldige plek.

Johan & Joan
    22-9-2017

In één woord fantastisch. Wij verbleven in de gîte Hirondelle, heel knus, van alle gemakken voorzien met heerlijke bedden.

We hebben genoten van de rust, de natuur, het mooie terrein en van de gastvrijheid van Margot en Reint.

Een aanbeveling.

Een droom in de drome!

Joep en Andrea
    20-9-2017

Fantastisch adres voor rustzoekers die toch van goed gezelschap houden en bourgondisch eten!! Margot is een topkok. Gastvrij ontvangst door Reint en we verbleven in goed ( zeer gezellig hik oeps..) gezelschap. Heerlijke plek in de natuur. Mooi zwembad, een ydillische plek om terug te keren. Schone kamers, goede bedden. Gewoon voor ons perfect.