We hebben een aantal aanbieders voor Batalha voor je op een rij gezet:

Reviews over Batalha

Fantastisch!

Myrna van Reisen,
    14-1-2019

Casa Ceedina is in een hele fijne plek gelegen in een prachtige regio. Cees en Dini zijn zeer gastvrij, de kamers zijn heel netjes. Vanuit Casa Ceedina kun je mooie plaatsen bezoeken, wandelingen maken.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastisch!

Miranda,
    14-1-2019

Een heerlijke plek om te verblijven.

Cees en Dini zijn fantastische gastvrije lieve mensen, die er alles aan doen om je helemaal thuis te voelen. Je wordt verwend , er ontbreekt je nergens aan. Zeer uitgebreid ontbijt. Een plek om zeker naar terug te gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Onberispelijk!,

Gertjan en Jenny de Best,
    19-9-2018

Alles is hier echt top! De vriendelijkheid, de zorg en aandacht voor de mensen. Alles is ook brandschoon t/m het zwembad aan toe! Wij zijn hier voor de 2e keer en komen zeker weer terug! Voor ons dan ook een dikke 10!!!

Gereisd met partner in september 2018

Helemaal TOP!

Hanneke van Leeuwen,
    19-9-2018

Wat een feest om ieder jaar bij Cees en Dini te verblijven! Hier wordt Welkom en Gastvrijheid nog met hoofdletters geschreven, maar ook uitgevoerd!!! Een heerlijke plek om te verblijven, hetzij met een boek aan het zwembad hetzij om te gaan toeren in de omgeving. Er is meer dan genoeg moois te zien! En hou je van het strand? Met de auto ben je binnen 25 minuten aan het prachtig brede strand van Nazare met z'n gezellige boulevard.

Dus wacht niet, maar reserveer!!! En stap in het warme bad dat Casa Ceedine heet!!! Veel plezier!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Aanrader

Eric en Linda uit Susteren,
    15-8-2018

Mooie streek, leuke uitstapjes gedaan en de gastvrijheid en verzorging door Cees en Dinie is top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018