bed-and-breakfasts in Bar Harbor

Reviews over Bar Harbor

• 7MacSchulte27-07-2014

We zijn hier voor Acadia en Mount Desert Island.

Dus niet zozeer voor Bar Harbor dat een druk aardig plaatsje is. Acadia is een mooi gebied, maar erg druk in de zomer als de Yanx ook op vakantie zijn. We komen nog eens terug in de Indian Summer.

juli 2014

• 9gertm24-10-2013

Leuke levendige plaats

Bar Harbor ligt vlak bij het Acadia National Park. Een bezoek aan dit park is zeer de moeite waard. Je kunt er wandeltochten maken, maar ook met de auto een prachtige route rijden. wij waren hier in de herfst en dat maakt de natuur dan zeer kleurrijk. Lobster eten is in Bar Harbor een must....

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 7j.tjeerds26-09-2009

erg toeristisch

in september was het nog behoorlijk druk in B Harbor, veel horeca. Wij logeerden in het prima motel Highbrook motel, op een heuvel gelegen, mooie ruime kamer in apart gebouw, zeer verzorgd en aardig personeel, echt een aanrader. Plaats ligt wel centraal als je het park wilt bezoeken en de eilanden rondrijdt, er zijn mooie trails.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2009

• 8Chris Jetten06-08-2007

Zeer toeristisch plaatsje dankzij de onmiddelijke nabijheid van Acadia national park, het enige national park in New England. Hotels zijn hier zonder uitzondering boven de $100, ook de eenvoudige motels. Een stukje terug langs highway 3 is het een stuk goedkoper, en je kunt met de bus of met de auto heel goed op en neer naar Bar Harbor. Acadia is zeker niet het mooiste national park van de VS, maar toch erg druk. Je kunt er rondrijden en rondlopen en kliffen, baaien, tranden en bossen bekijken. Er zijn diverse dorpjes aan de rand van het park, dus een ijsje of drankje is nooit ver weg.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in augustus 2007

• 10wellecomme paul28-05-2005

Ideale plaats om de het enige nationale park van Maine (en New England) te bezoeken. Acadia national park.Wij haddeen een prima motel met inbegrip van een kreeftdiner in het dorp en een uitstap naar de walvissen met een catamaran boot. Enig aan boord met een bioloog die de uitleg doet. De boot vaart zo'n 30 km recht in zee waar de walvissen zijn.

• 10Omgeving

Gereisd in mei 2005