bed-and-breakfasts in Bahía Banderas

bed and breakfasts Bahía Banderas

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Bahía Banderas

• 8Rosamaria30-03-2008

Zeker de stranden ten noorden van de luchthaven (Riviera Nayarit).zijn zeker de moeite waard. Dat is dan ook het gebied waar momenteel door internationale ketens druk gebouwd wordt. Het "oude" Vallarta is pittoresk en zeker de moeite waard, hoewel de stranden hier minder zijn.

Geen oude Maya-overblijfselen in deze streek. Wel kan men bulrugwalvissen zien van nov t/m mrt, een aanrader. Bovendien kan men eenvoudig het achterland in waardoor je in aanraking komt met het gewone Mexicaanse dagelijks leven.

Kortom, een bestemming die zeer zeker de moeite waard is!

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met familie in maart 2008

• 8Regina Kind13-03-2005

Wij zijn hier twee maal geweest. Hebben het ieder keer over eens naar de ander ekant te gaan het echte witte zand en de azuur blauwe zee, maar we hebben zo`n fijne kijk op Puerta Vallarta dan is het moeilijk naar iets anders te gaan. De eerste keer zaten wij in het Las Palmas Beach hotel een echte aanrader, maar door de orkaan is er nu geen strand meer voor het hote. De tweede keer zijn we iets verderop gegaan, naar het Qualton hotel, fantastiche mensen die het er alleen omdoen om het de vakantiegangers naar hun zin te maken. Dus boek maar gerust en je krijgt geen spijt.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd in maart 2005

• 9S.C.S28-11-2004

Dit is een plaats waar je alles vindt wat je nodig heb voor een lekkere ontspannen vakantie, en hou van de natuur dan moet je zeer zeker in de periode van half November t/m Maart gaan dan zwemmen de Bultrugwalvissen in de baai. Stel je voor je ligt op je bedje aan het strand en plotseling springt zo'n beest uit het water. FANTASTISCH. P. Vallarta is de moeite waard wij gaan nu voor de 5 keer terug, voor ons het tweede thuisfront.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd in november 2004

• 8Eddy Van den Abbeele17-09-2004

prachtige bestemming...vooral De Marietas Islands zijn de moeite waard !!!!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur