We hebben een aantal aanbieders voor Auvergne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Auvergne

Geweldig

Lia Bosman,
    12-3-2019

Mooie ligging. Fantastisch uitzicht vanuit de kamer. De eigenaars zijn ontzettend lieve mensen en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Ontbijt is erg goed en het avondeten is gelijk aan het eten in een goed restaurant. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

fantastisch!!

Kitty de Graaf,
    10-3-2019

Een geweldig verblijf! Het uitzicht vanuit onze kamer was werkelijk adembenemend. Het bed sliep heerlijk terwijl ik een moeilijke slaper ben.

Voelde me er echt thuis. Echtpaar is werkelijk zeer gastvrij. Niets is te gek.

Gereisd met partner in maart 2019

fantastisch

Bert Spierenburg,
    4-3-2019

Het was weer geweldig geregeld ik moest onverhoopt een dag eerder weg en ik kreeg weer alle hulp met mijn plotselinge vertrek. Het was weer erg leuk en zeer behulpzame mensen die hier de boel runnen.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Sven,
    22-2-2019

Top b&b super leuke (nederlands sprekende) mensen, gezellig en sfeervol ingericht. Ik reisde alleen voor mijn werk en werd door deze mensen in de watten gelecht. Bij aankomst stont er een bord met mijn naam buiten en werd ik verwelkomt met een heerlijke warme maaltijd. Comforabele bedden en een goed ontbeit. In 1 woord: Geweldig!

Echt een aanrader

Gereisd zakelijk in februari 2019

Voor herhaling vatbaar

Ann Bogaert,
    12-2-2019

Leuke ontvangst, lekker eten, verzorgde kamers, super bed, vriendelijke gastheer en vrouw

Gereisd met vrienden in februari 2019