We hebben een aantal aanbieders voor Austin voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Austin voor je op een rij gezet:

Reviews over Austin

• 7Lukas20-10-2011

Mooier dan verwacht

Een paar dagen op familiebezoek geweest in Austin, Texas. De omgeving was mooier dan ik had verwacht. In een aantal dagen veel gezien. We hebben heerlijk kunnen ontspannen bij Hamilton Pool. Ben je geinteresseerd in de geschiedenis van Texas bezoek dan The Alamo in San Antonio. Leuke stad met een gezellige 'River Walk' waar je heerlijk kunt lunchen. Het kleine dorpje Gruene (met Duitse roots) is ook het bezoeken waard. In Austin moet je 's avonds naar de Congress Bridge zijn geweest waar 's werelds grootste populatie vleermuizen huist. 's Avonds vliegen ze massaal uit. En tenslotte is de State Capitol natuurlijk een bezoek waard. Vanaf Congress Avenue heb je een mooi zicht hierop.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Nicole19-11-2012

Gezellige stad

Deze stad heeft een moderne cultuur met veel kleur. Het capitool van Texas is in de stad Austin en zeer zeker de moeite waard om te kijken als je van Amerikaanse geschiedenis houdt. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij, er wordt wel verwacht dat je tips geeft. Openbaar vervoer is niet zo goed en wordt ook aangeraden om een auto te huren

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in juli 2010

• 9Debbie30-05-2012

Super leuke stad

Super leuke stad, veel te zien en erg gezellig. Erg leuk is de capitol, 6th street met de gezellige barretjes, de vleermuizen brug, university, en natuurlijk de texas longhorns

Alleen gereisd in mei 2012

• 10Fabio Francesconi05-09-2008

Eccellente !

Una delle città meglio vivibili negli USA, a misura d'uomo, tranquillità e pulizia !

• 6Uitgaanslevenn

Zakelijk gereisd in juni 2008

• 4Dennis14-09-2007

Wat een ongeloofelijk groot boerendorp waar niets te doen is. Het centrum bestaat alleen maar uit bankgebouwen en een straat (6th street) met smoezelige barretjes. Mogelijk is het leuker als er een muziekfestival is maar ik vind het zeker geen aanrader om hier een vakantie te vieren.

• 3Omgeving
    • 3Cultuur

Zakelijk gereisd in september 2007

• 9Mieke27-11-2011

wat een gave stad

Austin wordt denk ik te vaak onderschat. Downtown is erg mooi, helemaal 's avonds als alle lampjes in de wolkenkrabbers aan zijn en de replica van the white house mooi verlicht is. Ook het uitvliegen van the Bats is een top attractie. Je kunt ze good zien vanaf het terras bij T.G.I. friday's of vanaf een bootje. Ook het uitgaansgebeuren is levendig. Wij waren er tijdens een motor event en de binnenstad stond vol met aparte motoren. Het was er mega druk maar we hadden een heel veilig gevoel.

• 10Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Niels09-02-2014

Geweldige stad

Super stad, geen dorre vlaktes zoals elders in Texas maar veel groen. Ontzettend veel bezienswaardigheden en activiteiten.

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2013

• 9heer Schnitzler30-07-2012

Perfecte bestemming voor muziekliefhebbers

Barren, optredens, hotels... Alles in het teken van muziek!

• 10Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juli 2012

• 8Alexandra08-10-2005

Alles is groots in de USA en dan vooral in Texas. The State Capitol was wauw. De vleermuizen waren indrukwekkend. Zeer vriendelijke mensen en prachtige omgeving maar wel vochtig warm.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2005

• 8Chris13-08-2008

Houdt Austin Anders

Austin, heeft de slogan "Keep Austin Weird" en dat is het zeker. Austin is anders. De Capitol, is geweldig om te zien. Er is heel veel in de omgeving te zien, Bastrop, met zijn Spanish War geschiedenis. De Hill Country is heel mooi, ga af van de hoofdweg en rijdt door het landschap.

• 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn