We hebben een aantal aanbieders voor Apeldoorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Apeldoorn

Geweldig!

Petra & Ron,
    5-1-2019

Gastvrij, verwennerij, lekkernij, rust.....als deze woorden je aanspreken, boeken!!

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig verblijf!

Lianne,
    3-1-2019

Een geweldig verblijf gehad!

Dit kwam door het geweldige huisje,maar ook door de lieve eigenaren die je het gevoel geven welkom te zijn.

Er stond een zelfgemaakte taart klaar, we kregen oliebollen met oud en nieuw, niks was te gek en als je wil heb je privacy,maar de eigenaren zijn ook zeer geïnteresseerd .

Dan het huisje;fantastisch! Licht,schoon,mooie inrichting en een heerlijk bed! Helemaal geen last van mijn rug gehad in dit bed!

Alles wat je nodig hebt is voorradig eneigenlijk zelfs meer. Eieren van de kippen, jam,taart, etc. Staat op je te wachten.

In de buurt is ook genoeg te doen.

Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in december 2018

Super!!

Ciska,
    13-11-2018

Als je een verblijf in Apeldoorn zoekt dan kunnen wij jullie deze ten zeerste aanraden. Geweldig. Alles was aanwezig en nog meer. Een heerlijk welkomst taartje, wijntje/biertje en fris. Een heel mooi huisje verborgen in de tuin. Volledige privacy en heerlijke bedden. Op loopafstand van het centrum. Helemaal top.

Gereisd met partner in november 2018

Super locatie

Ellie,
    5-11-2018

Hartelijke ontvangst, met appelcake die heerlijk smaakte.

De B&B biedt veel ruimte en een volledig ingerichte keuken!

Ik vind het fijn dat ik hier kan koken en dat er een vaatwasser is. Het bed is zeer comfortabel. Ik kan hier relaxen en goed slapen. Voor mij is het TOP.

Voor mij is het ook prettig dat het op loopafstand van het station is.

Alleen jammer dat er geen prijsverschil is tussen 1 of 2 personen.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Super

Jonckheere-Lully,
    28-10-2018

Wat een super B&B met geweldige ontvangst en een mooie attentie voor mijn verjaardag!

Wat een warme mensen!

Gereisd met partner in oktober 2018