Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

We hebben een aantal aanbieders voor Andalusie (Costa del Sol / de la Luz) voor je op een rij gezet:

• 1.643
      2.268
    1.396
    1.822
    1.978

bed and breakfasts Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

Vrij Uit

Reviews over accommodaties in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

DE plek voor een stedentrip EN vakantiegevoel!

Arjan en Eefje,
    22-2-2019

Een stedentrip naar Sevilla is absoluut een aanrader maar als je dan terug komt na een dag sightseeing is het heerlijk thuis komen op deze prachtige plek. De perfecte verzorging door de eigenaren maakt het compleet!

Gereisd met partner in februari 2019

Even weg. Ik zou het graag vaker doen

HansH,
    27-1-2019

Even weg. 5 dagen maar. En je kunt er weer maanden lang tegen. Bij Ronald en Carlo kun je je accu weer helemaal opladen. Ik koos het 5 dagen weg arrangement. Lekker eten, praten met de andere gasten en ook met beide gastheren, rustig slapen en vooral genieten van het uitzicht en de omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2019

Mooi en rustig gelegen en luxe B&B

Toos Gerrits,
    31-12-2018

Heb een heerlijke verwende B&B adres gevonden

Gereisd alleenreizend in september 2018
    Jan, eigenaar, 1-1-2019
    Bedankt voor uw verblijf bij Dos Iberos. Goed om te lezen dat u genoten heeft! Graag tot een volgende keer, van harte welkom!

In 2019 kom ik weer!

Rolf,
    31-12-2018

Ik kom voor mijn rust en bij Dosiberos vond ik die. De rustige ligging, op een heuvel met uitzicht op een vallei helpt zeker mee aan het vakantiegevoel. De kamers zijn modern ingericht en nog belangrijker: vooral schoon. Ik vond het prettig zoals ik voor de boeking tewoord werd gestaan toen ik vragen had over de accommodatie en over uitgaansmogelijkheden in het dorp dat je snel en makkelijk bereikt met je huurauto. En de duidelijke routebeschrijving vanaf het vliegveld was top. Het ontbijt is royaal en dankzij de gemoedelijke sfeer vond ik als single makkelijk aansluiting bij de andere gasten. Ik heb genoten van mijn vakantie hier en ga hier vaker heen!

Gereisd alleenreizend in maart 2018
    Jan, eigenaar, 1-1-2019
    Bedankt voor uw review. De rustige ligging en alles makkelijk bereikbaar… daarom hebben we jaren geleden zelf voor deze plek gekozen. We zijn een kleine B&B en dat draagt zeker bij aan de gemoedelijke sfeer die gasten zo waarderen. Graag tot een volgende keer, bienvenido!

Pierre en Odette,
    30-12-2018

Super B&B op een mooie plek met een geweldig uitzicht.

Heerlijk om eens ff bij te komen!

Lekker eten en een mooie kamer, super gastvrouw die leuke tips heeft voor restaurantjes, bezienswaardigheden enz.

Wij vonden het superleuk dat er een paar keer per week gekookt werd, zodat we samen met de andere gasten een leuke avond konden beleven.

Kortom een heerlijke plek om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018
    Jan, eigenaar, 1-1-2019
    Beste Pierre en Odette, fijn te lezen dat jullie hebben genoten van het verblijf bij Dos Iberos. Van de beste restaurants tot de leukste excursies, we delen het natuurlijk graag met onze gasten. Wie weet tot een volgende keer!