bed-and-breakfasts in Amersfoort

We hebben een aantal aanbieders voor Amersfoort voor je op een rij gezet:

Reviews over Amersfoort

• 8Ria Dictus23-01-2020

Voor herhaling vatbaar

Amersfoort een mooie stad, met veel beziens waardigheden echt genieten, we hebben er heerlijk geluncht bij Corazon, Ik heb met plezier gezien hoe het team daar met veel plezier en enthousiasme en liefde voor hun vak, op een zo’n beperkte ruimte , zo fijn met elkaar omgaan, dat de klant dat terug ziet in de heerlijke gerechten en voor een aangename prijs voorgeschoteld krijgt.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Zwaantje Koopmans03-11-2019

Prachtige oude stad

Amersfoort is een prachtige oude stad, een rijke historie Er zijn genoeg winkels, maar het is geen grote winkelstad. Er zijn eet gelegenheden genoeg en in principe is alles in de stad er te krijgen, de stad heeft mooie oude verhalen vertelt door de gidsen van de Keilijn die zomers een treintje door de stad laat gaan ook zijn er rondvaartboten. De omgeving is prachtig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

november 2019

• 9Petra20-10-2019

Amersfoort; gewoon DOEN!!!

Prachtig stadshart, mooie oude panden, gezellige winkeltjes. Ga vooral mee met de rondvaart langs de muurhuizen. Heerlijke zélfgemaakte taartjes met koffie vind je bij Lijn 49 - Hellestraat 59. De eigenaresse maakt alles zélf en dat proef je! Wil je in een gezellig eetcafétje een hapje eten; naast Lijn 49 vind je "Eetcafé 't Draeckje" - Hellestraat 51. Supergezellig zitten en de (vooral niet te harde) muziek is superleuk. Laat het eten nou ook geweldig zijn.... Amersfoort is een superleuke stad met veel pleintjes en leuke caféetjes! We komen zéker terug want we hebben nog niet eens alles gezien!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Riet Arts10-08-2019

Mooi en gezellig

Mooie oude stad met heel veel gezellige pleintjes/terrasjes. 45 minuten durende rondvaart voor maar 5 euro zeer aan te bevelen. Mooi fietsen in de buurt bijvoorbeeld richting Soest.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10DE Maeyer04-07-2019

fantaschis

aangename sfeer zeker een aanrader vriendelijke ontvangst en het goede eten we komen zeker terug

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Esther van der Sluis-Steennis09-05-2019

Leuke plaats, maar niet als je met je hond komt.

Mooie plaats, maar de hoofstraten in centrum erg hondonvriendelijk. In deze straten mag je niet met hond komen/lopen. Jammer, want hierdoor kan je een aanzienlijk deel van het centrum niet bezoeken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 2Hofkens27-03-2019

Hondonvriendelijk centrum Amersfoort

Op onze vak tie in feb 2019 in de Achterhoek , hebben we een week stralend weer gehad . Op zo'n mooie voorjaarsdag besloten mijn man en ik samen met onze twee Yorkshire terriërs een bezoekje te brengen aan het centrum van Amersfoort . Wat schetste onze verbazing dat in de meeste straten (buiten ) geen honden mogen komen ?? Wat een belachelijke regeling , bij een winkel in het centrum zat op een bankje waarschijnlijk een dakloze met een blikje bier in zijn handen , terwijl de urine uit zijn broek stroomde , dat mag dan wel ?? Wij ruimen altijd de poep op van onze hondjes , ook in het buiten gebied !! Echt een zeer welkom hier in Amersfoort voor vakantiegangers met hun trouwe viervoeters , wij hebben dan ook geen terrasje gepakt hier en hebben gelijk rechtsomkeer gemaakt en zijn heerlijk in Doetinchem op een terras gaan zitten , waar hondjes wel welkom zijn .

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 6Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Marjolein18-03-2019

Leuke stad

Gezellige stad. Konden zelfs heerlijk op terras zitten.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Thea de Wit31-10-2018

Geweldige sfeervolle stad

Heel gezellig stadje leuke steegjes en restaurantjes , bioscoop en leuk hotel midden in de stad

• 7Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2016

• 5Marianne Verstegen25-09-2018

Nooit meer

Overvloedige aanwezigheid van horeca in de binnenstad. Café's en eetgelegenheden vullen vooral de pleinen maar ook de straatjes eromheen. Wat een afbreuk aan de sfeer van deze mooie historische binnenstad. Ik breng er geen bezoek meer. Jammer.

• 5Cultuur
    • 7Omgeving