We hebben een aantal aanbieders voor Amersfoort voor je op een rij gezet:

Reviews over Amersfoort

In 1 woord geweldig!!

Christiaan Nieuwlaat,
    7-7-2016

Heb een heerlijke overnachting gehad. De B&B heeft mooie kamers, en er wordt goed voor je gezorgd door de hele aardige mensen.

In een woord: geweldig!

Gereisd zakelijk in juli 2016

Knus, out-of-the-box en leuk voor een keer

Aniek,
    5-6-2016

Goed: een unieke slaapervaring, das heel erg leuk voor een keer! Verwacht geen overbodige luxe: je hebt alles wat je nodig hebt en het is "scheepscomfort" (knus en basic). Het schip ligt geweldig ten opzichte van de binnenstad. De gastheer en gastvrouw zijn erg enthousiast over hun B&B en de stad Amersfoort en geven veel informatie.

Minder: vind het ontbijt wat "karig" voor de prijs die gevraagd wordt. Ook kan er misschien iets meer aandacht worden geschonken aan de schoonmaak (spinnerag op de kamers en een extra schone handdoek.)

Gereisd met vrienden in juni 2016

Dit moet je gewoon hebben ervaren, Top

Robert de Groot,
    30-3-2015

Zo moet een B&B zijn, wat een warme mensen en wat een geweldige locatie.

Prima Kamers met alles erop en eraan, en dat voor een B&B op een schip!

Ondanks de beperkte ruimte is er een perfect onderkomen je overnachting gecreëerd.

Heerlijke douche en ( een beetje krap) toilet Op de kamer!

Ontbijt is heerlijk en gezond!

De eigenaresse geeft heel veel info over het prachtige Amersfoort, een echte ambassadrice voor de stad.

Dankzij haar info hebben we een perfect weekend gehad in Amersfoort

Ger en Joke, dank jullie wel

Gereisd met partner in maart 2015

Super B & B in hartje centrum!

Monika en Paul,
    2-7-2013

Heerlijke overnachtingsplek in hartje centrum Amersfoort.

Zeer verzorgde en ruime kamer. Leuke sfeervolle inrichting.

Goede bedden en een heerlijke douche!

De kamer die wij hadden had een eigen toegang met sleutel. Eigenlijk voor de tijd die je bent dus een klein eigen huisje.

Maar wel met de luxe van een gebracht ontbijtje op de tijd die we zelf konden aangeven.

Leuke eigenaresse die ook leuke tips heeft over Amersfoort.

We hebben al heel wat B&B over de wereld mogen bezoeken en deze in Amersfoort is zeker een aanrader.

Het ligt dus echt in het centrum van Amersfoort, voor ons was dat heerlijk. Maar er is 's nachts wel wat nachtrumoer. Dit is misschien wel goed om te weten voor mensen die iets meer rust willen in de omgeving. Maar de rumoer wat wij 's nachts hebben ervaren is voor ons zeker niet als storend ervaren.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2013

zeer goede verblijfplaats

Will Aarts,
    24-10-2012

Prima kamer, alles mooi verzorgd.

Zeer goed ontbijt, men is behulpzaam en vriendelijk.

Badkamer en toilet was mooi ingericht en ook schoon.

Klein min puntje, naar badkamer en toilet toe is via aparte toegang waardoor je niet de volledige privicy hebt.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012