Reviews over Alpujarra de la Sierra

Geweldig, gastvrij, goed ontbijt, heel vriendelijk

Elly Kranenburg,
    4-11-2017

Goede wandelschoenen, mooie omgeving, niets was teveel, zeer uitgebreide uitleg over de wandeltochten in de omgeving. Mooi dakterras en uitzicht over het dal.

Gereisd met partner in oktober 2017

Uitstekende plek om lekker uit te rusten!

Sjoerd Hamers,
    15-1-2016

Ik heb twee keer een bezoek aan deze B&B gebracht en beide keren kwam ik volledig uitgerust terug. Voor mij een ideale plek om rust te pakken, ondanks de actieve wandelingen en uitstapjes!

(zoals o.a.; een city tour in Granada, een bezoek aan hippiestad Orgiva met in de bergen de hippie community Beneficio, het bergdropje Trevélez met haar honderden drogende hammen aan de plafonds, Oud & Nieuw vieren in hartje zomer in het dorp Bérchules, actieve wandelingen in de bergen in gezelschap van duizenden vlinders en andere dieren, scubaduiken in de kustplaats Almeria, gezellige barretjes met lekkere tapas en voldoende cervezas, etc)

Ik kan dit adres iedereen aanraden die houdt van wandelen, rust, mooie natuur en lekker eten!

Gereisd alleenreizend in september 2015

Super plek!

Kim Kugler,
    29-9-2013

Bed and breakfast casa la bombaron in mecina bombaron, alpajarras de la sierra is een mooie onthaast plek: een rustig karakteristiek dorp, met een hele mooie, gezellige b en b. Vanaf het dakterras een geweldig uitzicht. Stilte overheerst in de nacht. De kamer was heel schoon, ruim en sfeervol, passend bij t pand, ingericht. We sliepen in heerlijke bedden en genoten van heerlijke ontbijtjes. yvonne is een gastvrouw pur sang, en doet alles om t de gasten naar de zin te maken. We hadden graag met haar gewandeld in de omgeving. Dat gaan we zeker een volgende keer doen.

Gereisd met partner in september 2013

Hele leuke plek

J. van Noortwijk,
    29-4-2013

Prima B&B, geweldig aardige eigenaren. Ontbijt is uitstekend. Je kunt er ook 's-avonds eten en ook dat is erg lekker.

We zullen zeker weer eens hier terugkomen.

Gereisd met partner in januari 2013

SUPER LOCATIE!!

besselink,
    23-10-2012

Deze fraaie accommodatie ligt erg rustig in een vriendelijk dorpje. Op het dakterras kun je heerlijk ontbijten in het zonnetje en genieten van het prachtige uitzicht. Door wat smalle steile straatjes kom je uiteindelijk bij deze locatie uit. De eigenaren doen er alles aan om het je zo prettig mogelijk te maken. Geven altijd leuke en bruikbare tips. Zelfs bij calamiteiten staan ze paraat!

We maakte gebruik van het grote appartement. Deze is huiselijk ingericht met Nederlandse boeken, tv (schotel) en geluidsapparatuur. en in de keuken was naast een magnetron ook een grote oven beschikbaar

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012