Reviews over Alicante

Verheugen ons op volgend verblijf maart 2019.

désirée van huijstee
    13-11-2018

Voor de derde keer waren we bij deze zeer gastvrije mensen en in het gezellige chalet,

Heerlijke, ulitgebreide ontbijten, leuke plaatsjes, fijne restaurants, niet te ver wstrand, natuur, markten en winkels.Grote gastvrijheid en chalet heeft alles!

De mensen en taal super .Zeer gastvrije ontvangst bij aankomst!

10 met een griffel! Peter en Désirée.

Geweldige vakantie

Nick
    14-8-2018

Gezellige gastvrouw, goed gezelschap en goede sevice!

Goed verblijf, en hier kom je pas écht tot rust!

Rik Nieuwdorp
    7-8-2018

Een auto is wel noodzakelijk, zowel voor de boodschappen, alsook om door de prachtige omgeving te touren!

Vanaf het terras kijk je tot ver in de bergen!

Ook is de eigenaresse super vriendelijk en Nederlandstalig.

Ze laat je jezelf thuis voelen, en overal is over nagedacht!

Door de airco's op de slaapkamers hebben we goed kunnen slapen, terwijl het buiten toch goed warm was!

Kortom, dit is zeker een aanrader!

Ook met kleine kinderen.

Super verblijf

Yasmine van Campen
    7-8-2018

Bij Casa L&L kwamen we niets tekort: heel gezellige buurt, alles was in orde en we hadden een super gastvrouw! Propere slaapkamers met airco, voldoende toiletten en badkamers en ook een mooi zwembad!

Rustig, prettig, bijzonder vriendelijke benadering

Anna Kiela
    3-7-2018

Auto noodzakelijk. Omgeving mooi. Op het terrein is het goed toeven in en rond het zwembad. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Zeker aan te bevelen als men rust zoekt .