We hebben een aantal aanbieders voor Alicante voor je op een rij gezet:

Reviews over Alicante

Super super super

Eddy en Jacqueline,
    9-12-2018

Voor de eerste keer een B&B geboekt in Spanje en gelijk de beste volgens ons.

Na de reviews gelezen te hebben 2 nachten geboekt, eenmaal daar hadden wij gelijk door dat alles wat er geschreven is ook werkelijkheid was.

De hartelijke ontvangst met een drankje, de accomodatie, het chalet en het heerlijke ontbijt.

Wij hebben er ook 2 nachten bij geboekt.

We mochten zelfs met kennissen die in de buurt wonen ‘s middags een borreltje komen drinken en een lekker hapje erbij.

Ben en Linda, we hebben super, super genoten van de gastvrijheid en het verblijf bij jullie en komen zeker volgend jaar bij jullie terug.

Gereisd met partner in december 2018

Verheugen ons op volgend verblijf maart 2019.

désirée van huijstee,
    13-11-2018

Voor de derde keer waren we bij deze zeer gastvrije mensen en in het gezellige chalet,

Heerlijke, ulitgebreide ontbijten, leuke plaatsjes, fijne restaurants, niet te ver wstrand, natuur, markten en winkels.Grote gastvrijheid en chalet heeft alles!

De mensen en taal super .Zeer gastvrije ontvangst bij aankomst!

10 met een griffel! Peter en Désirée.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldige vakantie

Nick,
    14-8-2018

Gezellige gastvrouw, goed gezelschap en goede sevice!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Goed verblijf, en hier kom je pas écht tot rust!

Rik Nieuwdorp,
    7-8-2018

Een auto is wel noodzakelijk, zowel voor de boodschappen, alsook om door de prachtige omgeving te touren!

Vanaf het terras kijk je tot ver in de bergen!

Ook is de eigenaresse super vriendelijk en Nederlandstalig.

Ze laat je jezelf thuis voelen, en overal is over nagedacht!

Door de airco's op de slaapkamers hebben we goed kunnen slapen, terwijl het buiten toch goed warm was!

Kortom, dit is zeker een aanrader!

Ook met kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super verblijf

Yasmine van Campen,
    7-8-2018

Bij Casa L&L kwamen we niets tekort: heel gezellige buurt, alles was in orde en we hadden een super gastvrouw! Propere slaapkamers met airco, voldoende toiletten en badkamers en ook een mooi zwembad!

Gereisd met vrienden in augustus 2018