We hebben een aantal aanbieders voor Agropoli voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Agropoli voor je op een rij gezet:

Reviews over Agropoli

Prima B&B mét prachtig zwembad !

Dominic Hoogsteder Jr.,
    5-8-2015

Het B&B La Rosa dei Venti (= de windroos c.q. het kompas) ligt zeer rustig en landelijk net buiten de pittoreske havenplaats Agropoli. Vlakbij allerlei bezienswaardigheden in het nationale park van Cilento én vlakbij de zee. De accommodatie is schoon, goede bedden, voorzien van airco. Wij huurden de "mansarde" oftewel het penthouse met een prachtig terras dat enerzijds uitzicht bood op de zee en aan de andere zijde op de prachtige bergen. De eigenaar is zeer hulpvaardig en vriendelijk: familiaal bedrijf. Vorig jaar is er een prachtig zwembad en ligweide geconstrueerd. Er is een Nederlands en Duits sprekende hulp in de huishouding. Op korte afstand zijn er aardig wat culturele en historische (Romeinse en Griekse) bezienswaardigheden. Volop eetgelegenheden in de omgeving. De omgeving is nog niet toeristisch "verpest". Prima uitgangspunt voor aardig wat ontdekkingstochten ! AANRADER !

Gereisd met partner in mei 2015

GASTVRIJHIED ten Top, tegen gunstige prijzen !

Dominic,
    19-3-2011

Het B&B Il Girasole is is onlangs nieuw gebouwd en in moderne houtstijl ingericht met kwaliteitsmeubilair. Het bestaat uit totaal 4 kamers met elk 2 tot 4 slaapplaatsen en elk hun eigen badkamer met douche, bidet en wc. Op deze slaapkamers is een TV, kleine koelkast en airconditioning aanwezig. Voorts is er een gemeenschappelijke vrijetijdsruimte met ruime zitmogelijkheden, PC met mogelijkheid tot internetgebruik. Hier wordt tevens het ontbijt geserveerd.

Bovendien is er in Il Girasole de mogelijkheid een op de begane grond gelegen appartement te huren. Dit appartement heeft zijn eigen ingang en een (overdekte) parkeerplaats voor de auto. Het bestaat uit woonkeuken, 2 slaapkamers met respectievelijk 1 tweepersoons bed en 3 éénpersoonsbedden, badkamer met douche, bidet en wc. Buiten is een ruime tuin en terras met tuinmeubilair.

Kleine huisdieren zijn er toegestaan.

Gereisd met partner in september 2010

Prima uitgangspunt voor de ontdekking van Campania

Domenico,
    10-8-2010

Isca di Mare is een landelijk gelegen B&B; volop rust; goede kamers; vriendelijke eigenaresse en dito personeel; gastvrij en hartelijk. Uitstekend uitgangspunt voor de vele bezienswaardigheden in Campania en het Parco Nazionale Cilento e Vallo di Diano. Veel historie, cultuur en natuur op enkele minuten tot dagreisafstand. Prima kwaliteit- / prijs-verhouding. Aanbevelingswaardig !

Gereisd met partner in mei 2010