bed-and-breakfasts in Agadir

Dagen regen733410011239

Reviews over Agadir

• 7Noa07-01-2020

gezellige reis!

Wij verbleven met een groep 41 mensen in het hotel Oasis Hotel& spa in Agadir van 14 tot17 december. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en van de supermarkt. Het hotel was voorzien van een eigen bar, lounge, pinautomaat, buitenzwembad en een lobby. De kamers waren prima. Zo had iedere kamer zijn eigen badkamer en voor de rest had je daar alles wat je nodig hebt. Het eten in het hotel was minder. Tijdens onze excursie in Agadir zijn wij naar Paradise Valley gegaan. Wij werden opgehaald door bussen en het was ongeveer 1 uur rijden. Het was daar erg mooi. Ook hebben wij Buggy Tour gedaan, hiervoor werden wij ook opgehaald en dat was ook ongeveer 1 uur rijden. Mocht je hier naar toe willen dan raad ik deze activiteiten aan. Je hebt er ook openbaar dicht bij het hotel maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. De werknemers van het hotel waren soms niet altijd duidelijk genoeg in het Engels. Let goed op je op spullen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in december 2019

• 7Anniek07-01-2020

Af en toe chaotisch maar Geweldige ervaring!

Wij zijn met een groep gegaan van 41 mensen. Dit was vanuit school en hebben gekozen voor een hotel : Oasis Hotel & Spa Agadir. Dit was een prima hotel voor de grootte van deze groep alhoewel het avondeten wat minder was maakte het ontbijt dat weer beter. De periode die wij hadden was een prima periode aangezien er verder niet veel toeristen waren. De ligging was goed aangezien wij dicht bij alles waren en dus zo ook makkelijk dingen konden bezoeken. Zelf hebben wij een Buggy tour gedaan en zijn hierbij opgehaald met een busje, top excursie!! Helaas ging onze kamelentocht niet door maar raad ik het anderen toch aan en verder nog naar Paradise Valley , ik vond dit een mooi gebied en natuurlijk ook voor foto’s! We hebben geen gebruik gemaakt van het openbaar vervoer aangezien we dit niet nodig hadden maar zagen het wel voorbij komen. Let verder goed op je spullen! De mensen daar waren erg vriendelijk alhoewel ze wel snel wilden verkopen!

• 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2cindy17-08-2019

Veel te grote stad,geen gezellig centrum. Saai!

Word constant lastig gevallen door verkopers maar ook door de mannen daar.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Alleen gereisd in augustus 2019

• 8Noom26-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Agadir is een leuke plaats; mooi strand & boulevard. Leuke winkeltjes en genoeg eetgelegenheden (aanrader is restaurant Playa!!). Souk el Had moet je gezien hebben. De haven is leuk om eens doorheen te wandelen. Vanuit Agadir worden veel excursies aangeboden, maar lees van te voren reviews. Paradise Valley bv staat zo goed als droog in juli en aug. Als je er van houdt om te chillen op een bedje aan het strand is Agadir top. Wij houden van en-en dus wij hebben een auto gehuurd (let hierbij heel goed op de kleine lettertjes; leek aanvankelijk een prima prijs; maar heeft alsnog een bom duiten gekost) en zijn naar Marrakesh, Oulrika en de stranden van Taghazout geweest. Met name Marrakesh was overweldigend! Kortom Agadir is zeker een aanrader; biedt voor ieder wat wils.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

juli 2019

• 7Emilia18-07-2019

Super Strand und gut zum Einkaufen

Agadir ist natürlich die Tourismus-Metropole im Süden Marokkos. Aber es lässt sich sehr gut dort ein paar Tage verschnaufen, wenn man eine Rundreise durch Marokko plant. Der Strand ist phänomenal, breit und lang und auch sehr sauber. Die Strandpromenade ist auch ganz toll gemacht und abends ist da richtig was los. Es gibt einige gute sortierte und vor allem große Supermärkte, wo man seinen Vorrat wieder auffüllen kann. Der Souk hat uns auch ganz prima gefallen. Es gibt auch eine tolle Marina – ein Yachthafen, mit Cafés und Restaurants. Von der Kasba hat man eine tolle Aussicht über die Bucht von Agadir. Eine Medina gibt es leider nicht, aber es gibt so etwas nachgebautes, wo man auch ganz toll Essen gehen kann die „La Nouvelle Medina Polizzi“.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8fromont22-06-2019

ville agréable

très bien suivant notre demande

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Liz Rodriguez15-06-2019

Nooit meer

Agadir prachtig strand en boulevard. Helaas achter de hotels is het een getto. Erg veel bedelaars die je lastig vallen en mensen die op straat slapen , zelfs waar de auto's rijden. Hotel Anezi Tower. Alleen het zwembad en de tuin zijn oke. Kamers zijn smerig vol met mieren. In de gangen lopen de kakkerlakken rond. Vloer schoonmaken weet men niet wat het is. Op de kamer is geen koelkast. deuren naar het balkon sluiten niet. Wel goede bedden. Restaurant: ontbijt is uitgebreid. Diner: Alleen marokkaans eten. Weinig fruit , wel een tafel vol met gebak. Je moet goed ter been zijn, weg naar beneden richting de boulevard gaat via een smal pad met trappen. Wij waren er tijdens de Ramadan, is geen goede periode om te gaan. De meeste cafe's zijn overdag gesloten. Winkels zijn schaars in Agadir. Er is wel een soukh. Met de bus is het 10 minuten om er naar toe te gaan.

• 4Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 2Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

mei 2019

• 8Hans IJsseldijk27-04-2019

Fijne zonnige bestemming en vooral veilig

Super accommodatie, mooi strand vriendelijke mensen

• 9Cultuur

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Peter15-04-2019

Fantastisch... een aanrader

Goede accommodatie in een hele mooie stad... veel te zien en makkelijk te bereizen met lokaal vervoer en taxi. Hotel allegro Agadir is mooi, rustig, schoon en heeft zeer vriendelijk personeel. Het eten was elke goed en gevarieerd! Het animatie team doet naast de standaard animatie veel culturen dingen met de gasten... thee ceremonie en tajine leren koken. Absoluut een aanrader!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur