bed and breakfasts Abruzzo

Reviews over accommodaties in Abruzzo

Toplocatie!

van Bremen,
    8-11-2018

Supernette kamer, heerlijk zwembad, lekker eten, alle uitjes tot in de puntjes geregeld. Bergen en zee, heerlijk!

Geweldig

Joyce,
    7-11-2018

Niets hoeft, alles kan geregeld worden. Wandelen onder leiding van een gids, raften, fietsen onder leiding van een gids. Ze hebben eigen wandelingen op GPS, ook super leuk. En het ontbijt is niet te overtreffen.

Fantastische b&b gerund door twee lieve schatten

Marjan,
    3-11-2018

Leuke themaweek (Italiaans koken) die gelukkig herhaald gaat worden

Aanrader wie op een unieke mooie plek wil genieten

Marjan,
    3-11-2018

Buitengewoon zeldzaam rustgevende plek

Een aanrader voor rust , gezelligheid en antipasta

Cor en Corrie van Dongen,
    2-11-2018

Gastvrije ontvangst met lekkere regionale hapjes. Smaakvol ingerichte kamer met prachtig uitzicht vanaf het dakterras. Verrassend goed smakend ontbijt met iedere dag een andere samenstelling. Ook de pasta 's avonds waren heerlijk. Zo ook n avond met de overige gasten uit eten gegaan en een wijnproeverij gedaan.

Kortom een best begin van ons verblijf in de Ambruzzen. Kom ongetwijfeld nog een keer langs om de pizza uit jullie nieuwe oven te proeven.