Hotel Sugar Cane Club

Hotel Sugar Cane Clubsterster

9Fenomenaal

Barbados, Barbados, St. Peter

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Sugar Cane Club?

9Fenomenaal

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Sugar Cane Club

• 9Perwien14-11-2008

Van harte aan te raden

Een erg leuk hotel, met vriendelijke werknemers, een heel toegankelijke en enthousiaste manager en al met al geweldige service. Kleinschalig, betrokken en met erg veel zorg voor individuele wensen.

Gereisd met partner in november 2008

• 10Michael van Sunder14-11-2008

Geweldig

Een super hotel dat sinds de overname (begin 2008 geloof ik) is verbouwd. Het eten is er erg goed geworden en de mensen gastvrij. Zeker een aanrader!

Enige nadeel vonden wij dat het niet direct aan het strand ligt, maar dat je ongeveer 10minuten moet lopen.

Gereisd met partner in november 2008

• 8Maaike Engbersen27-09-2008

Dit hotel is 4 sterren waard!

In februari 2008 bezocht ik de Sugar Cane Club. Dit kleinschalige hotel (ongeveer 40 kamers) is geheel gerestaureerd en de kamers zijn 2-onder-1 kap villa's, geheel ingericht op z'n West Indies, erg smaakvol.

De ligging is subliem, op een heuvel, tussen de suikerriet velden, in de jungle, met in de verte uitzicht op de oceaan. Het hotel wordt door een uiterst vriendelijke familie gerund. Veel persoonlijke aandacht voor de klanten. Er is, ieder moment van de dag, gratis vervoer naar het strand(5 minuten rijden).

Het hotel heeft een mooi zwembad, een spa, een art gallery, een uitstekend restaurant en een piano bar, en is perfect voor degenen die rust en vriendelijkheid zoeken in een landelijke omgeving. Het is een 18+ hotel, geen kinderen dus. Op deze site staat dat het een 2 sterren hotel is, echter profileert het zichzelf als een 4 sterren, en dat is het dubbel en dwars waard!

Gereisd in september 2008

0 tips over Hotel Sugar Cane Club

0 vragen over Hotel Sugar Cane Club

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats