Hotel Almond Beach Village

Hotel Almond Beach Village

8.1Fantastisch

Barbados, Barbados, St. Peter

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Almond Beach Village voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

30 reviews over Hotel Almond Beach Village

• 8Maltie03-05-2013

Zeer goed!

Kindvriendelijk, lekker eten, goede hygiene. Mooie ligging hotel, vriendelijk personeel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

• 8Richard-Renate-Fleur-Jesse04-01-2011

Mooie plek maar wel druk

We zijn hier in juni 2001 geweest dus dat is al weer een tijd geleden. Dit hotel was deel 1 van onze huwelijksreis. Prima plek. Eten en drinken was goed. Strand voor de deur heerlijk. Aardige mensen. Hebben een 'monkey' (autootje) gehuurd. Daardoor veel gezien. Zijn 1 dag met het busje naar Almond Spa verder op het eiland geweest. Daar was het rustiger. Bij Almond Beach veel jonge Engelsen die dan met prachtige haren bij het zwembad lagen dronken te zijn (bleek dat die haren zo leuk zaten omdat ze 's morgens getrouwd waren). Tja, das niet mijn huwelijksdag maar ieder z'n keuze. Heb hier voor het eerst in m;n leven een rat gezien maar had niet het idee dat het er onhygienisch was. Kamer was netjes en ruim.

Vond St. Lucia echter mooier eiland maar daar kan resort niks aan doen.

Gereisd met partner in juni 2001

• 9michiel05-09-2010

heerlijke accomodatie

fantaschtische vakantie gehad. Personeel profesioneel vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2004

• 7govaert tania02-06-2010

Goed hotel

Goed hotel met goede ligging langs mooi strand. Personeel viel tegen, hebben bijna 2 uur moeten wachten tot wanneer onze kamer klaar was en dit om 3 uur in de namiddag. Mooie kamer met leuk terras in mooie tuin. Handelaars op het strand niet te vervelend, zeker niet als ze jetsski's verhuren. Eten goed, maar veel andere mogelijkheid om te gaan uit eten buiten hotel. Barbados in verhouding met andere eilanden uit de regio, mooi maar iets te druk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2002

• 8Monique29-05-2008

wij zijn in dit hotel getrouwd, was tot in de puntjes verzorgd. Kamer was erg luxe, maar wij hadden dan ook een super deluxe ocean front kamer. Voor het eten reserveren geen probleem, je kan dit voor 3 dagen tegelijk doen. Was wel erg druk met engelsen met kinderen, je moet daar zeker niet voor je rust heen gaan. Wel erg weinig parasols, denk 20 op 600 bedjes, voor je het weet ben je een rode kreeft. Zeewater super, zeer helder, je ziet de tropische vissen zwemmen en lekker warm. Eten in restaurants zou wat gevarieerder kunnen.

Gereisd met partner in mei 2008

• 7E. van der Made13-10-2007

Prijs-kwaliteit verhouding was niet geheel in evenwicht. Almond is prima resort, nette kamers, zeer goed eten etc. Echter waren de kamers klein, doch netjes. Strand wordt druk bezocht door handelaren. Personeel is wisselend vriendelijk-koeltjes. Prima resort, echter wel een hoge prijs.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 5A. Septer30-09-2007

Naar onze mening absoluut geen 4 * lokatie omdat: De standaard kamers kleiner zijn dan de ouder slaapkamer in menig eengezinswoning, de badkamer/ toilet de helf is van hetgeen in een eengzinswoning gebruikelijk is. Gelukkig hadden wij een junior suite die wel aan onze verwachtingen voldeed. Onze kamer was gelegen op de 5e etage. De lift is drie dagen buiten bedrijf geweest. De keuze uit het eten was zeer beperkt (m.n. tijdens ontbijd en diner) de wachttijden in de restaurants liepen regelmatig op tot meer dan een half uur. De service stopte om 23.00 uur waarna er slechts service was in de discotheek. De reisorg. is steeds in gebreke gebleven, pas na zes keer een voice mail achtergelaten te hebben werden wij terug gebeld door West indies Agency (de vertegenwoordiger ). Geen informatiepakket van de reisorganisatie op de lokatie. Al met al geen lokatie die wij zouden aanraden omdat de prijs - kwaliteit verhouding niet goed is.

Gereisd met partner in september 2007

• 10M. Boose12-09-2007

Zeer mooi en exlcusief resort. Bijzonder mooi opgezet en veel privacy ondanks de hoeveelheid kamers. Kamers werden elke dag netjes schoongemaakt. Eten was zeer goed en ruime keus uit verschillende soorten keukens. De avonden op het resort waren gezellig en zorgde voor voldoende vermaak op het resort zelf. Uitstekende plek voor Honeymooners zoals wij.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Brigitte en Jan-Gerrit Heijenk09-06-2007

FANTASTISCH resort. Zeer goede service, erg mooie tropische tuinen en een zeer lang en mooi strand met inderdaad stukken KORAAL (en geen keien...) in het water.... Direct aan het strand liggen geweldige koraal riffen waar het erg goed snorkelen is (inclusief prachtige zeeschildpadden, baracudas en vele duizenden tropisch vissen). De verzorging is zeer goed, de restaurants hebben GEEN buffetten, maar a la carte service. Zelfs na twee weken verrassen de smaken van de gerechten nog, complimenten aan de koks! Wij zijn getrouwd in het prieel op het strand, erg mooi, maar het kan ook in de oude suikermolen. De weddingcoordinator, Sharron, doet haar werk zeer leuk en goed, zij haalt echt het maximale voor je uit je trouwdag! De strandbar is erg ruim voorzien van alle soorten en merken drank, ook niet onbelangrijk... De kamers worden zeer goed schoongehouden, iedere dag schoon linnengoed.

Gereisd in juni 2007

• 7Martha06-06-2007

We zijn al op meerdere resorts geweest in de Cariben, dus vergelijk ik het wel heel erg. Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van dit grote resort. Ik vind het qua service best tegenvallen (je moet bv. zelf je drankjes halen, terwijl we dit toch anders gewend zijn), maar het resort is mooi en de omgeving zeker. Ook de activiteiten overdag vond ik tegenvallen. Het kan veel beter, maar ondanks dat toch een hele fijne tijd gehad.

Gereisd in juni 2007

Hotel Almond Beach Village info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats