Hotel Mango Bay Club

Hotel Mango Bay Club

9.2Fenomenaal

Barbados, Barbados, St. James

Op vakantie geweest naar Mango Bay Club?

9.2Fenomenaal

5 reviews over Hotel Mango Bay Club

• 8frank18-02-2014

fijn hotel

Strand is klein en kan met een flinken regen bui helemaal weg zijn gespoeld met het gevolg van een vuile zee en veel stank

Gereisd met vrienden in november 2010

• 10Sabrina05-08-2012

Fantastisch klein hotel

Een geweldig hotel! Wij hadden het geluk een kamer aan het zwembad te hebben, de kamers aan de achterzijde hebben een minder mooi uitzicht. Voor kleine kinderen is er in het hotel zelf weinig te beleven. Het eten is lekker, het personeel is vriendelijk en de ligging van het hotel direct aan het strand... heerlijk! Dit was mijn eerste vakantie ooit en zal het zeker nooit meer vergeten.

Gereisd met vrienden in januari 1998

• 9els23-05-2008

Dit all-inn hotel is TOP! Het voldeed volledig aan onze verwachtingen: uitstekend restaurant met zowel 's middags als 's avonds 3-gangen menu à la carte, 1 x per week BBQ. Diner altijd met live-muziek. Alle dranken zijn inbegrepen, ook cocktails. Service en vriendelijkheid van het personeel zijn verbluffend. Mooie kamers met airco, oceanfront rooms zijn een aanrader. De kamers worden 2 x per dag schoongemaakt ('s avonds telkens 2 propere strandlakens). Inbegrepen in de prijs én mooi meegenomen zijn: Catamarancruise met mogelijkheid om te snorkelen tussen de waterschildpadden (2 x per week), waterskiën (zoveel je wil), trip op glassbottomboot (1 x per week). Ligging van het hotel is aan de mooie westkust (Holetown), iedere avond kan je hier genieten van een prachtige zonsondergang. Ideaal vertrekpunt voor een rondrit op het eiland. Hotel is enorm proper en de gasten (vooral Britten, Canadezen en Amerikanen) waren heel vriendelijk. Veel vrienden gemaakt. Mangobay: aanrader!!!

Gereisd met partner in april 2008

• 9M. Hiemstra30-03-2006

Een zeer warme ontvangst op een prachtig resort met een zeer centrale ligging, je wandelt het resort af en bevind je tussen restaurantjes, cafeetjes en winkeltjes. Heerlijk strand, prachtig water (snel diep). Heerlijk eten in een half open restaurant met dag en nacht de branding op de achtergrond. s'avonds nette kleding verplicht, mannen alleen blouse/overhemd met kraag! Enige minpuntje zijn de verkopers die je regelmatig op het strand benaderen maar ook dat went!

Gereisd met partner in maart 2006

• 10Jan & Hilde30-11-2004

In nov 2004 in dit hotel gelogeerd. Zeer veel luxe. Kamer met zeezicht is echt de moeite waard. All-inclusive, ontbijt altijd buffetvorm, lunch en diner 5x per week a la carte en 2x per week buffetvorm. Zalig gegeten. Strand bij het hotel is erg klein, zo'n 5 meter zand tot de branding. In 2 weken tijd was de zee 3x niet toegankelijk ivm uitloop van rivier in de zee, zeer vies water. Leeftijd voornamelijk 50-60+, moet je als 30+ wel tegen kunnen! Geen enkele NL in het hotel toen wij er waren. Veel Engelsen en ... Duitsers. Veel lol gehad met de Engelsen!!

Gereisd in november 2004

Hotel Mango Bay Club info