Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°27°

5 reviews over Hotel Mango Bay Club in het Nederlands

fijn hotel

frank
18-2-2014

Strand is klein en kan met een flinken regen bui helemaal weg zijn gespoeld met het gevolg van een vuile zee en veel stank

Gereisd Met vrienden in november 2010

Fantastisch klein hotel

Sabrina
5-8-2012

Een geweldig hotel! Wij hadden het geluk een kamer aan het zwembad te hebben, de kamers aan de achterzijde hebben een minder mooi uitzicht. Voor kleine kinderen is er in het hotel zelf weinig te beleven. Het eten is lekker, het personeel is vriendelijk en de ligging van het hotel direct aan het strand... heerlijk! Dit was mijn eerste vakantie ooit en zal het zeker nooit meer vergeten.

Gereisd Met vrienden in januari 1998
2008

Dit all-inn hotel is TOP! Het voldeed volledig aan onze à

els
23-5-2008

Dit all-inn hotel is TOP! Het voldeed volledig aan onze verwachtingen: uitstekend restaurant met zowel 's middags als 's avonds 3-gangen menu à la carte, 1 x per week BBQ. Diner altijd met live-muziek. Alle dranken zijn inbegrepen, ook cocktails. Service en vriendelijkheid van het personeel zijn verbluffend. Mooie kamers met airco, oceanfront rooms zijn een aanrader. De kamers worden 2 x per dag schoongemaakt ('s avonds telkens 2 propere strandlakens). Inbegrepen in de prijs én mooi meegenomen zijn: Catamarancruise met mogelijkheid om te snorkelen tussen de waterschildpadden (2 x per week), waterskiën (zoveel je wil), trip op glassbottomboot (1 x per week). Ligging van het hotel is aan de mooie westkust (Holetown), iedere avond kan je hier genieten van een prachtige zonsondergang. Ideaal vertrekpunt voor een rondrit op het eiland. Hotel is enorm proper en de gasten (vooral Britten, Canadezen en Amerikanen) waren heel vriendelijk. Veel vrienden gemaakt. Mangobay: aanrader!!!

Gereisd Met partner in april 2008

2006

Een zeer warme ontvangst op een prachtig resort met een je

M. Hiemstra
30-3-2006

Een zeer warme ontvangst op een prachtig resort met een zeer centrale ligging, je wandelt het resort af en bevind je tussen restaurantjes, cafeetjes en winkeltjes. Heerlijk strand, prachtig water (snel diep). Heerlijk eten in een half open restaurant met dag en nacht de branding op de achtergrond. s'avonds nette kleding verplicht, mannen alleen blouse/overhemd met kraag! Enige minpuntje zijn de verkopers die je regelmatig op het strand benaderen maar ook dat went!

Gereisd Met partner in maart 2006
2004

In nov 2004 in dit hotel gelogeerd

Jan & Hilde
30-11-2004

In nov 2004 in dit hotel gelogeerd. Zeer veel luxe. Kamer met zeezicht is echt de moeite waard. All-inclusive, ontbijt altijd buffetvorm, lunch en diner 5x per week a la carte en 2x per week buffetvorm. Zalig gegeten. Strand bij het hotel is erg klein, zo'n 5 meter zand tot de branding. In 2 weken tijd was de zee 3x niet toegankelijk ivm uitloop van rivier in de zee, zeer vies water. Leeftijd voornamelijk 50-60+, moet je als 30+ wel tegen kunnen! Geen enkele NL in het hotel toen wij er waren. Veel Engelsen en ... Duitsers. Veel lol gehad met de Engelsen!!

Gereisd Anders in november 2004

We hebben een aantal aanbieders voor Mango Bay Club voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mango Bay Club in St. James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mango Bay Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.