Hotel Almond Beach Club & Spa

Hotel Almond Beach Club & Spa

8.6Fantastisch

Barbados, Barbados, St. James

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Almond Beach Club & Spa voor je op een rij gezet:

• Sauna

9 reviews over Hotel Almond Beach Club & Spa

• 10Thierry & Saskia02-03-2009

Ons verblijf

Wij zijn op 9 februari 2009 getrouwd in de Almond Beach Club in St James. Ons huwelijk was tot in de puntjes verzorgd (met speciale dank aan huwelijkscoördinator Paulette) en we hebben in het hotel een onvergetelijke tijd beleefd. De kamers zijn zeer ruim en in koloniale stijl, de restaurants zijn zeer afwisselend in hun menu's. Wij vonden Enids zeer goed (daar kan je de plaatselijke lekkernijen proeven). Ook de uitstappen die je kon maken met het hotel waren zeer verzorgd. Wij vinden de omgeving, de plaatselijke bevolking en het hotel een echte aanrader!

Gereisd met partner in maart 2009

• 10Thierry & Saskia22-02-2009

Ons verblijf

Gereisd met partner in februari 2009

• 10Lydia en Stefan18-02-2009

droomhuwelijk

Wij zijn terug van de almond club waar wij ons huwelijk hebben gehad. Ik denk dat de vorige beoordelers niet op dezelfde locatie hebben gezeten. wij hebben er een droomvakantie gehad.Alles was perfect in orde. Wij hebben wel de andere locaties bezocht van almond resorts en die waren inderdaad toe aan een likje verf. Het eten in de club was top met keuzemenu's en of buffet,tevens had je ook de mogelijkheid om in één van de andere 10 restaurants van de resorts te eten.De bediening en zeker onze huwelijkscoördinator ,Paulette, waren top.We houden er een blijvende,geweldige herinnering aan.

Gereisd met partner in februari 2009

• 5cochez20-06-2008

sterk onderkomen hotel,dringend aan renovatie toe,de all in wateractiviteiten zijn een lachertje(eigenlijk meer een afknappertje) Eten valt wel mee,weinig variatie. Slome niet echt vriendelijke bediening weinig strand,veel rotsen,paar 100 meter verder is wel een mooi strand,de avondanimatie ronduit slecht,blijkbaar is men er van oordeel dat hoemeer lawaai hoe beter. Barbados...Almond beacht club, ik kom er nooit meer terug...

Gereisd met partner in juni 2008

• 901-02-2008

Wij zijn getrouwd op Almond Beach, het is een droom. Je word volledig is de watten gelegd, alles wordt voor je gedaan. Het is zeker alle waar naar zijn geld. Wij gaan volgend jaar zeker weer. Er is echt van alles te doen, zowel voor kinderen als voor mensen zonder kinderen. In dit hotel is het kindergedeelte apart dus niemand heeft "last" van elkaar.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Chantal08-11-2007

Voor een gezin een Prima accomodatie, voor jongeren zou ik het afraden. Verder een PRIMA hote, goede service en ruime keuze in eten. Ook genoeg eromheen te doen, ik raad zeker de Catamaran trip en de onderzeeer aan !! Wij waren er in de periode van de Kadooment Day en dit is helemaal een aanrader !! We hebben een super vakantie gehad en gaan zeker terug naar Barbados, maar dan wel naar het zuiden van het eiland waar meer jongeren zitten en het uitgaansleven echt bruist. aan deze kant was er weinig uitgaan aan ..

Gereisd met partner in juli 2007

• 9F Drost13-06-2006

Dit is een heerlijk resort, dagelijks gratis busje naar Bridgetown voor taxfree shoppen (shop untill you drop!!). Erg veel te doen, zeilen, waterskieen, snorkelen op een rif voor de deur!!). Heel veel zwembaden, ook aantal speciaal voor de kinderen! geweldig. Het eten is heerlijk en a la carte, elke week (als het weer het toelaat) is er ook een Barbeque. Een aanrader is de zeiltour met Cool Runnings II. Mensen zijn erg relaxed. Ben er nu 2 keer geweest (zelfde resort) en ga zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2005

• 6Verkant Tom07-04-2005

Wij zijn er 3 jaar geleden geweest. We hebben ons een beetje laten verleiden door een actie die werd aangeboden destijds. In het algemeen was alles matig. Het jaar ervoor waren we in cuba geweest (ook voor een strandvakantie) en die was echt véél beter. De prijzen zijn nogal aan de lage kant van dit hotel, maar dit komt volgens ons, omdat het sterk verouderd is. De kamer en badkamer waren gewoon lichtjes onderkomen. Je moet maar eens letten op de reclame foto's, die zijn volgens mij 15jaar oud. Het strand viel ook tegen. geen wit strand, veel rotsen. Eten was wel ok, maar zeker niet geweldig. Ik voelde mij een beetje bedrogen.

Gereisd in april 2005

Hotel Almond Beach Club & Spa info