Géén boekingskosten

Aparthotel Rostrevor

BarbadosBarbadosChristchurch

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Rostrevor voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 10 reviews

Meer aparthotel info

12 Reviews over Rostrevor

• 8Attie Verduyn22-01-2012

Kleinschalig op toeristische plek

Het appartementencomplex is zeer eenvoudig met een minimaal ingerichte keuken. De ligging pal aan zee is geweldig. Maar aan de andere kant is de Gap en daar kan het erg rumoerig zijn tot in de kleine uurtjes. Ons appartement grensde aan de bar waar je kunt ontbijten, lunchen of wat drinken en dat gaf ook de nodige herrie vooral omdat om 7 uur de tv al aanging. Het personeel was erg behulpzaam en het appartement werd dagelijks keurig schoongemaakt

• 0zwartebas21-11-2011

zeker voor herhaling vatbaar

het personeel is top. Erg vriendelijk en bereidwillig om je te adviseren en te helpen. Eten hebben wij er niet gedaan; in de straat waar Rostrevor aan ligt zijn genoeg locale eetgelegenheden. Wij hadden een erg groot appartement met uitzicht op de zee (The Loops). De bus naar Bridgetown (vanwaar je bussen kunt pakken voor de grotere afstanden) stopt vlakbij het Rostrevor. Tevens de locale busjes stoopen vlakbij.

• 8Tessa29-06-2011

Mooi dicht aan zee

Het Rostrevor is wel een beetje gedateerd, maar wel echt pal aan zee, met een heel klein strandje en een heerlijk zwembad en je zitten midden op de Gapstreet. De kamers zijn netjes en worden ook goed schoon gemaakt. Er zit een restaurantje waar je kunt onbijten, dat hadden wij erbij geboekt, maar dat was niet zo bijzonder, hadden beter zelf kunnen maken, maar volgens mij hoort het niet meer bij het hotel. Barbados vond ik wel geweldig. de vismarkt op vrijdag echt een aanrader en vlak bij op zondag is er bij een strand tent live muziek, dat is ook een feest. Zwemmen met de schilpadden is ook bijzonder. Verschrikkelijke aardige bevolking. Heerlijke Rum. Ik wil zeker een keer terug keren, maar dan zoek iets bij dover beach dat was een bijzonder aangenaam strand.

• 7Rinus05-01-2011

Prijs kwaliteit in orde

Een eenvoudig complex maar er is alles wat men nodig heeft, de ligging vlak aan zee is geweldig, men kan vanuit de kamer zo het kleine hotelstrandje op lopen. Ontbijt is oke en voor het avondeten hoeft men alleen maar de straat over te steken waar men in het gezellige Christchurch een groot aantal restaurantjes vind.

• 9Els Geurts11-10-2010

basic, maar wel helemaal top

perfecte ligging. Wij hebben er 28 dagen genoten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (zal ik een taxi bellen, hebben jullie een leuke dag gehad etc). Altijd lachend en zin in een praatje. What goes around, comes around!!! Klein winkeltje vlakbij voor de dagelijkse behoeften. Leuke standjes (met zeer vriendelijke Bajans) waar je souveniers kunt kopen. In het weekend wel een beetje rumoerig van al de gasten die terug komen van een avondje stappen, maar als je het hotel als uitvalsplek voor diverse uitstapjes gebruikt......reserveren!!!!!!

• 9Karin Woltjer26-04-2009

Fantastisch eiland.

Rostrevor is het beste aparthotel van Barbados.We zijn er nu 3 keer geweest en elke keer 3 weken verbleven.Het personeel is erg aardig,ligging van het hotel is uitmuntend.En Barbados is gewoon het paradijs op aarde.

• 8T.S.21-08-2008

Geweldige tijd gehad

Redelijk back to basics, maar zonder meer aan te bevelen. Mensen zijn "proud", maar erg vriendelijk. Verder gaat alles wat trager, easy going, maar je bent toch op vakantie. Onze kamer was eenvoudig, maar schoon. Enig grote manco was de afwezigheid van de airco. Helaas geen andere kamer beschikbaar, maar uit eigen beweging bracht de housekeeper een ventilator uit de bar. Mooi schoon zwembad, en zeezicht.

De ligging is uitstekend, er is een keur aan barretjes en restaurants in de straat, de bus stopt op 200m afstand, en het complex ligt direct aan zee. Daarnaast altijd personeel aanwezig.

Rostrevor is een anders dan de meeste complexen. Wij troffen vooral oudere Britten, die daar al jaren komen, en elkaar kennen, aan de bar kom je ook Britse locals tegen die elkaar ontmoeten. Meteen uitgenodigd voor een rondrit over het eiland, tegen brandstofkosten. Vast personeel zorgt voor een band, en champagne en taart op hun verjaardag. Prijzen waren laag. (US$, bedankt). Wil zeker terug.

• 6nikki21-02-2007

Ik ben er jaren geleden geweest (sept 2001, jaja) en wilde eraan toevoegen dat ik nu nog steeds geniet. Eenvoudig, geen luxe geen airco wel huiskrabben en warm doucewater,haha. Service, ja de mensen daar zijn niet voor niks Proud people. Een tip, het stikt er wel van de muggen dus echt Deet meenemen. De eenvoudige

• 8loena07-10-2006

alles wat je nodig hebt zit in de buurt: aan de overkant van de straat zit een bank, rechts van het hotel een convenience store en intenetcafe en links veel goede restaurants en wat kroegjes.
    De kamer is netjes, ruim van opzet en wordt elke dag schoongemaakt. De handdoeken worden vervangen als ze op de grond of in de wasmand liggen. Het privestrand van Rostrevor is niet groot maar op 5 minuten lopen (richting Oistins) zit een geweldig/groot strand waar je ook alles bij de hand hebt (eettentjes, drinken, strandstoelverhuur, toilet parkeerplaats etc). Overigens is het zwembad ook prima! Een diep en ondiep gedeelte, groot genoeg om baantjes te trekken en het zwembad wordt elke avond schoongemaakt.
    Het personeel van zowel receptie, huishouding en bar beneden is uiterst behulpzaam en vriendelijk! Maar dat is denk ik ook een karaktertrek van de locals. Zelden zulke aardige en open mensen ontmoet als op Barbados. Gezien prijs/kwaliteit verhouding is dit hotel echt een aanrader.

• 7Fred de Man21-07-2006

Wij ( mijn vrouw en ik ) zijn er nu 3 x keer geweest. Alles zelf geregeld met het hotel en british airways. Veel leuke mensen ontmoet en elke dag rond 4 uur gezellig aan de bar met engelsen,duitsers,zweden enzovoort. Hele aardige dame achter de buiten bar. Kamers/appartementen zijn groot genoeg. Je eigen prive starndje. En je zit middenin St Lawrence Gap waar het s'avonds allemaal gebeurt. Om kort te gaan; een prima plek en een zeer goede vakantieplek. Kan niet wachten tot november.

Aparthotel Rostrevor info

• BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Maaltijden