Hotel Pirate`s Inn

Kleine hotelsWeer vandaag31°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Pirate`s Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pirate`s Inn in het Nederlands

2007

Het is een zeer eenvoudig appartementen complex. Maar alles ziet er wel netjes en schoon uit. Op loopafstand ligt het strand. Een mooier strand is gemakkelijk te bereiken met de bus. Wij hebben er een prima tijd gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pirate`s Inn in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pirate`s Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.