Appartement Ocean Bliss

8.3Fantastisch

Barbados, Barbados, Christchurch

Op vakantie geweest naar Ocean Bliss?

8.3Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Ocean Bliss

• 8Joep de Jong22-03-2008

Samen met m'n vriendin heb ik in maart 2008 een week op Barbados genoten. Ik vond het eiland kwa natuur minder mooi dan bijvoorbeeld Tobago, maar de stranden zijn prachtig (Rockley beach en Bottom Bay vond ik de toppers). Ocean Bliss is wat betreft prijs/kwaliteit echt een perfect appartement. Wij hebben direct een auto gehuurd (60 euro per dag, best prijzig) wat ik sowieso altijd wel prettig vind op vakantie. Met de auto ben je binnen 10 minuten in het toeristische gedeelte van Barbados. De appartementen zijn ruim, prima ingericht en hebben allemaal uitzicht op zee. Vooral de vrouwelijke eigenaar staat altijd voor je klaar. Nadeel tov een hotel is dat je geen zwembad oid hebt. Als ik echter naar de prijs/kwaliteit kijk zou ik volgende keer zeker weer naar Ocean Bliss gaan

Gereisd met partner in maart 2008

• 9De Baakies31-08-2007

de Ocean Bliss appartement zijn zeer ruim met een prachtig uitzicht op zee, zowel vanaf het balkon als van het dakterras van de appartementen, zeer vriendelijke eigenaren, die je bij aankomst ook even naar de wat grotere supermarkt brengen. De omgeving van de appartementen is wat afgelegen maar met een huurauto is alles makkelijk aan te rijden (de lokale bussen stoppen in Silver Sands, dus al je geen auto wilt huren dan kun je voor 1.50 B$ lekker toeren in de bus, ook de witte taxi busjes rijden naar Silver Sands. In de nabije omgeving mooi strand, lokale supermarkt, goed restaurant in Silver Point hotel en wat kleinere lokale restaurants in de omgeving. Barbados is een laid back eiland, met prachtige natuurlijk gebieden, grote verschillen, mooie stranden en ook wat attrakties voor de kinderen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Martin en Jaccie30-06-2007

Keurige en ruime appartementen, gerund door een zeer gedreven en vriendelijk echtpaar. Omgeving van de appartement is een klein beetje verpauperd maar voor (kite)surfers ideaal gelegen. +/- 5 minuten loopafstand van Silver Sands. Huurauto is eigenlijk een must. Eiland an sich beviel ons goed: het is eigenlijk de big city van de caribbean. Goede voorzieningen, prachtige stranden en nog redelijk ongerepte binnenlanden.

mvg.

Martin en Jaccie