Hotel Divi Southwinds Beach Resort

Hotel Divi Southwinds Beach Resort

8Fantastisch

Barbados, Barbados, Christchurch

Op vakantie geweest naar Divi Southwinds Beach Resort?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Divi Southwinds Beach Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Divi Southwinds Beach Resort

• 8Marc08-12-2014

Prima hotel op een fantastische locatie

Zeer goede vakantie gehad in Divi Southwinds. Het hotel is perfect gelegen. Je stapt vanuit het hotel zo de St. Lawrence Gap op, een straat met gezellige barretjes en restaurants. Het complex is zo groot, dat je geen last hebt van voorbijgangers in je hotelkamer. Het ontbijt is in een restaurant, dat aan het strand ligt. Ontbijten met uitzicht op de prachtig blauwe zee, wat wil je nog meer! Het ontbijt is in buffetvorm. Hiervandaan stap je meteen het strand op, waar gratis ligbedden staan. Je kan bij het animatiecentrum elke dag een schone badhanddoek ophalen. Aan het strand ligt ook een klein zwembadje van het hotel. Daarnaast is er op het complex zelf nog een groot zwembad. Het appartement is basic. In de slaapkamer staat een groot tweepersoonsbed. In de woonkamer een bank waar je een tweepersoonsbed uit kan klappen. Verder is er een keuken. Handdoeken worden elke dag vervangen. Voor het resort is een bushalte. Ik kan dit resort zeker aanraden. Heb hier een toptijd gehad!

Gereisd met vrienden in november 2014

• 8Kitty en Sandor16-05-2010

Prachtige locatie!

Geweest in mei 2010. Hadden een appartement met poolside view. Dat is wel een aanrader, want 'gardenview' is eigenlijk straatzicht. De ligging is ideaal. Aan het strand, en in St. Lawrence Gap, met allemaal leuke bars en restaurants. We hadden geen all-inclusive en we zouden dat ook niet aanraden met zo'n diversiteit aan restaurants in de buurt. De bus naar Bridgetown stopt voor de deur van het resort. De resort medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is ruim en netjes. Kamers zijn schoon en redelijk standaard. Enige nadeel was de douche met zeer lage waterdruk. De 3,5 ster is wat hoog gewaardeerd, eerder 3 ster omdat ze hier en daar wel wat achterstallig onderhoud hebben. De 'beachvilla's' zijn geen echte aanrader. Het ziet wat vervallen uit rondom het strand. Als je een luxe resort verwacht, valt Divi zeker tegen. Wil je niet zoveel luxe, dan is dit een goede keus.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8maria13-06-2007

wij zijn er in 1995 geweest, en ik vind het een van de mooiste eilanden in het caraibische gebied. Groen en prachtige zandstranden waar je soms met z'n twee heerlijk kan genieten. De ligging is pal aan de prachtige warme zee. Kortom, je moet er een keer geweest zijn. Absoluut een eiland om voor een tweede keer te bezoeken!

Gereisd in juni 2007

• 8Italie liefhebber02-12-2006

Perfecte ligging, op loopafstand van restaurantjes en uitgaansgelegenheden in The Gap; maar wel rustig. Uitstekende ruime appartementen met aparte slaapkamer,grote keuken met oa. toaster/blender/magnetron. Beachvilla's met bubbelbad. Alles onlangs gerenoveerd.Goed verzorgd park, mooi zwembad en uitstekend strand met schaduw/ligbedden etc etc. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in november 2006

Hotel Divi Southwinds Beach Resort info