Hotel Butterfly Beach

Hotel Butterfly Beachstersterster

7Goed

Barbados, Barbados, Christchurch

Op vakantie geweest naar Butterfly Beach?

7Goed

• Jacuzzi
Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Butterfly Beach

• 5S & G23-06-2011

Leuk hotel, maar ongeinteresseerd personeel.

Kamers, functioneel en netjes. Ontbijt, prijs / kwaliteit is niet in verhouding, naar onze mening te duur. Personeel aan de receptie lijkt vermoeid en ongeinteresseerd. Gasten daarentegen waren vriendelijk en de sfeer relaxed. Het is makkelijk om met de verschillende bussen naar Oistins of St. Lawrence Gap te gaan. Als je een excursie bij het hotel boekt, vraag dan voor de zekerheid in welke valuta wordt gerekend want bij ons werden de valuta's door elkaar gehaald. We hadden de indruk dat hier misbruik van wordt gemaakt op het hele eiland. We hebben een leuke tijd gehad maar komen hier waarschijnlijk niet meer terug.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Nolda24-02-2010

Goed voor kort verblijf

Hotel butterfly beach is een aardig hotel. De kamers zijn ruim en hebben een kitchenette. Het hotel is wel wat verouderd, maar verder wel netjes. Er zijn op een buitendek whirlpools. Er is ook een groot zwembad. Het strand is erg klein. De zee is hier erg ruw. Het restaurantje van het hotel ligt direct aan de zee. Het personeel is zakelijk. Er gaat dagelijks een gratis shuttle van het hotel naar Bridgetown; een rit van ca. 20 minuten. In de omgeving van het hotel is er niet veel te doen. Het is een geschikt hotel voor een kort of zakelijk verblijf.

Alleen gereisd in januari 2006

• 8Diana22-07-2008

'value for money' & delicious food

Prima ligging t.o.v. St. Lawrence Gap en Oistins. Direct aan de azuurblauwe zee en het witte strand. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Helaas is de bar na 23.00 uur gesloten. De kamers zijn fris ingericht en ruim. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2007

0 tips over Hotel Butterfly Beach

0 vragen over Hotel Butterfly Beach

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats