Géén boekingskosten

BarbadosBarbadosBridgetown

9FenomenaalScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Wat een uitzicht vanaf je hotelkamer in Hilton Barbados. De kamers zijn ruim, het eten is goed en er zijn meerdere zwembaden op het resort. Ook bij het strand kun je gebruik maken van ligbedden. Bij Hilton Barbados Resort kom je voor je rust en een strandvakantie. Het resort ligt namelijk nogal afgelegen. Tip: ga zwemmen met schildpadden.

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Hilton Barbados

• 8hindrikx veerle05-09-2016

Fantastische locatie!

Super locatie met een adembenemend uitzicht vanuit de kamer op de baai. Groot strand met voldoende ligbedden. Kamers zeer ruim en alles goed verzorgd. Ontbijt was heel goed! Wel redelijk prijzig hotel maar de ligging maakt dat ruimschoots goed. Eén minpuntje : het strand werd niet schoongemaakt. Stenen en af en toe wat glas tussen het zand.

• 8S & G23-06-2011

Een stukje paradijs

Wat een prachtige locatie! Als je jezelf eens wilt verwennen dan is dit de geschikte plek. Het hotel is afgelegen en daardoor perfect om tot rust te komen.

• 9Margarita03-01-2010

Fantastische ligging aan het strand en zee

Een zeer fraai hotel met mooie ruime kamers. Aan te raden is om kamers met oceanview te boeken, zodat het balkon op zee uitkijkt. Het hotel beschikt over 2 zwembaden met voldoende ligbedden en parasols. Ook op het strand zijn ligbedden van het hotel beschikbaar. Ideaal voor een luxe strandvakantie.

• 10jen06-10-2006

Wij zijn gisteren teruggekomen van onze werkelijk prachtige vakantieadres, Barbados.Het hilton hotel is van alle gemakken voorzien.Het zwembad is lekker groot en ruim, het was in deze tijd ook lekker rustig.Er is een handdoeken service en overal staan ligbedden met parasols.Het hotel ligt aan het prachtige witte zandstrand.Het eten is erg lekker en het ontbijt is pas echt de moeite waard!!! S`avonds gingen we naar st Lawrence gap, dat is een plaatsje vlakbij , met een straatje met restaurants en bars, erg gezellig en ook daar erg goed eten.Al met al een onvergetelijke vakantie, absoluut!!!

• 10jen en lex06-10-2006

Wij zijn gisteren terug gekomen uit Barbados, en wij kunnen jullie vertellen dat het zeker de moeite waard is om daar naar toe te vliegen!!! Wij verbleven in het hilton hotel en dat is pas echte luxe. Het personeel, het eten, de ambiance, de sfeer , het zwembad, allemaal in 1 woord PERFECT.Het zal je in dit hotel nergens aan ontbreken.Een tripje met de catamaran is zeker een aanrade, zwemmen met schildpadden hoort daar ook bij, heel bijzonder! Bridgetown stelt niet veel voor maar is leuk om toch even te gaan kijken. Het was een dikke 10 deze vakantie!

• 9Annemieke24-08-2006

Ik heb een studiereis gemaakt naar Barbados en Saint Lucia, de 1e nacht sliepen wij in het Hilton Hotel. Naar mijn idee 1 van de betere hotels op Barbados. Heerlijk diner en ontbijt zeer uitgebreid, mooie kamers met een luxe badkamer. Prachtig wit breed zandstrand voor het hotel en een mooi zwembad. Vrij prijzig hotel maar zeer zeker een aanrader

• 9Meijer10-08-2006

10-08-2006

Wij zijn net terug vanuit Barbados. Het is een geweldig luxe hotel waar het je aan niets hoeft te ontbreken, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Het strand was ook mooi (privé strand. Er was dag en nacht bewaking.Er zijn twee zwembaden en een kinderbad en een jacuzzi.Dagelijks werden er duik- en danslessen gegeven, en voor de kinderen is er een kidsclub waar ze de hele dag vermaakt worden onder goede begeleiding. Het eten in het hotel was goed, ontbijt voldoende keuze en 's avonds hadden ze de keus of menukaart of lopend buffet dat elke avond anders was. Bridgetown is leuk om een keer gezien te hebben maar wij vonden het niet veel voor stellen.

• 9wendy19-07-2006

Wat een mooi hotel. De kamers zijn heel ruim, wij hadden een kamer met 2 x een tweepersoonsbed! En we waren maar met zijn 2.Alle kamers hebben zeezicht.De badkamer heeft een mooie aparte douchecabine, met een massagestraal. De buffetten zijn heel uitgebreid. Overal zit een kaartje bij van hoe gezond het voor je is, en hoeveel calorieen er inzitten(handig voor de afvallers onder ons). Er zijn mogelijkheden om bij droog weer te eten op het strand.Het strand is mooi.Je zit vlak bij de hoofdstad, waar je heel gemakkelijk een taxi naar toe neemt.

Hotel Hilton Barbados info

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)