4 reviews over Hotel Dutch Club Guesthouse in het Nederlands

Fijne plek, afgeschermd, stukje nl in Azië 👍

Marije
16-11-2017

We verbleven in dit guest house in de familie kamer op en begane grond. Mooi ruim. Lekkere bedden. Heerlijk zwembad, tennisbanen en restaurant. Fijn om Hollands te eten. Fijne veilige plek. Gastvrij personeel. Vervoer vliegveld goed te regelen. Prima prijs. Speeltoestellen aanwezig. Fijn dat de badkamers binnenkort gerenoveerd worden. Goed beveiligd. Erg afgeschermd gelegen. Wel in de stad maar toch rustig. In dhaka is dat bijna een vereiste.

Leuk om even 'entre nous' te zijn

mol_heldt
16-10-2013

Mis je Holland en de Hollanders dan moet je zeker een keer naar de Dutch Club. Je kan er een lekker biertje drinken en redelijk goed eten, zowel local als NL keuken. Niet overdreven duur. Tijdens 1 van mijn trips naar BD zat ik er 2 weken indoor. Dat was mij wel een beetje teveel van het goede, perslot je zit in Dhaka. Een goed lokaal hotel is Bengal Inn (Gulshan 1)

Gereisd Zakelijk in november 2009

Relatief

j bosman
21-4-2013

Leuk plekje voor een paar biertjes , wanneer je zakelijk in Dhaka bent. Maar om daar een vakantie door te brengen is niet echt aan te raden. Voor enkele nachten en low budget ok, mits je eisen niet al te hoog zijn.

Gereisd Zakelijk in januari 2013

Tof

Douwe
18-4-2012

het is super gezellig en heel leuk er is veel te doen voor kinderen en ouders. er is ook een zwembad

Gereisd Met partner in mei 2006

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dutch Club Guesthouse in Dhaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dutch Club Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.