Hotel Sheraton Bahrain

KinderhotelWeer vandaag23°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Bahrain voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer mooi hotel

W.Koster,
8-8-2006

Zeer mooi hotel. Veel luxe. Mooie bar. Ligging tegenover de souk op loopafstand. Prettige atmosfeer, mooi zwembad. Wel prijzig, zoals alle Midden Oosten hotels.

Kenmerken

2006

Zeer mooi hotel

W.Koster
8-8-2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Bahrain in Manama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Bahrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.